Paylaş:

HER YÖNDEN MACERA - V-STROM 650XT

Gündelik trafik,
Çakıl pist veya ıslak yol,
Virajlı küçük kır yolları,
Uzun otoyol etapları,
Arka yolcu konforu.

Her şey için en yeni evresel araç.
Güvenilir araç.
Bir tur, bir meydan okuma, bir macera hayal et.
Her sorunun cevabı.

Suzuki V-Strom 650

V-STROM 650XT

YENİ SUZUKI V-STROM 650XT HAKKINDA DETAYLAR

Suzuki Traction Control System
(STCS)

2 kademeli olarak ayarlanabilir (ve kapatılabilir) traksiyon kontrolü, bazı sürüş durumlarını rahatlatıyor ve uzun süreli sürüşleri daha az yorucu kılıyor. Mod 1, minimum sistem müdahalesi olan hızlı sürüşe uygunken buna karşın mod 2, ıslak ve kaygan zemine elverişlidir.

Hep Durum İçin Çok Bilgi

Yeni 650, büyük kardeşinin kadranlarıyla en iyi şekilde donatıldı. Bilindik göstergelerin yanı sıra, dış sıcaklık, güncel ve ortalama tüketim, kalan mesafe, akü gerilimi ve buzlanma ikazı* bilgisi verilir.

Easy Start System

Marş düğmesine kısa süreli olarak basmanız, motor çalışana kadar (veya tespit edilmiş süre dolana kadar) elektronik marş motorunun çalışmasını sağlar.

Low RPM Assist

Rölanti devri, debriyaja basıldığında ve gaz verilmediğinde biraz arttırılır. Bu işlem, motorun boğulma tehlikesini azaltır ve şehir içinde yavaş sürüş veya tıkanıklık durumunda yardımcı olur.

Ahırda, Daha Fazla Beygir

Sollama şeridine geç, küçük şose yolları keşfet.
Motoru unut ve tecrübeye konsantre ol.
Ya da kapat ve tadını çıkar.
Daima ihtiyaç duyulan performans.
Birkaç beygir fazlası. Senin ihtiyaç duyduğunda hazır.

Egemen V2 Performansı

645cm3 DOHC V-Twin, motorlar arasında bir başyapıt olup, şimdiye kadarki en iyi motosiklet motorlarında birisi Tüm devir aralığında zengin devir torku, en hassas tepki davranışı, yüksek devir, sadece düşük karakterde vibrasyonlar ve düşük benzin tüketimi. Şimdi Euro4 standartlarına adapte edildi ve 20 litrelik deposuyla her zamankinden fazla maceraya atılmaya hazır.

Tam Elektronik SDTV Benzin Enjeksiyonu Ve Çift Ateşleme

Silindir başına 2 gaz kelebekli kendini ispatlamış teknolojiyle, gaz kolu yoluyla doğrudan gaz kelebeklerine bağlısınız. Elektronik sistem, ikinci gaz kelebeğine sadece bazı sürüş pozisyonlarında müdahalede bulunur ve öngördüğünüzden "biraz daha az gaz verir". Ancak asla daha fazlası değil.
Çift ateşleme, efektif bir yanmayı, sorunsuz tepkimeyi, düşük tüketimi ve daha az zararlı maddenin meydana gelmesini destekler.

BIG Heritage, BIG Adventures (Büyük miras, büyük macera)

DR BIG'i hatırlatan burnuyla, V-Strom tüm cadde ve yolları hükümdar olarak tekerleklerinin altına alıyor. DR BIG'in torunu, BIG ya da gündelik olsun macerana destek olmaya hazır.

Yeni Tekerlek ve Lastikler

V-Strom 1000'e ait 10 kollu alüminyum jantlar, doğrudan göze batıyor. Buna karşın V-Strom 650XT'de telli janta sahip iç lastiksiz tekerler bulunur. Sarı renk seçeneğinde, altın rengi eloksal kaplamalarla özellikle göze hitap eder. Her iki versiyonda da, V-Strom 650 için özel modeliyle, Bridgestone ADVENTURE A40 monte edilmiştir.

Kontrollü Konfor

Grenaj sacı 9 mm daha yüksektir ve eşit oranlı hava akımıyla daha fazla konfor sağlar. Tıpkı 1000'liklerde olduğu gibi eğim alet olmadan ve yükseklik 4 vidayla 3 kademeli olarak uyumlu hale getirilebilir.

Kokpitte 12V Soket Yuvası

V-Strom 650, yeni kadranlarla birlikte pratik 12V soket yuvasını da aldı.

Far ve LED Arka Lamba

V-Strom 650, tıpkı yeni V-Strom 1000 gibi yüksek kaliteye sahip bileşenlerle donatıldı.

TEKNİK BİLGİLER

Motor ve şanzıman
Motor tipi , soğutma sistemi 2 silindirli, 4 zamanlı 90° V2-Motor, sıvı soğutmalı
Silindir hacmi / çap X sığa 645 cm3 / 81,0 x 62,6
Sıkıştırma oranı 11,2:1
Nominal gücü (yığılma basınçsız) 52kW / 8.800 dak-¹ (71BG)
Silindir başına supap 4)
Supap kumandasıDOHC (supap itici)
Karışım oluşumuTI-ISC rölanti regülasyonuna sahip SDTV benzin enjeksiyonu
Motor yağlamasıIsı eşanjörlü ıslak daldırma
Marş motoru sistemiElektronik marş
Kavrama, etkinleştirme Birden fazla diskli-yağ banyolu kavrama, çekme kablosu
Şanzıman / Diferansiyel dişli takımı 6-vitesli ayaktan kontrollü / conta-zincir
Yürür aksam
Şasi türüKöprü şasi
Ön tekerlek çatalı Teleskobik çatal, Ø 43mm
Ön tekerlek süspansiyonu- / amortisör sistemi Helezon yaylı / Cartridge-System
Arka çatal Kasa salınım çubuğu, alüminyum
Arka tekerlek süspansiyonu- / amortisör sistemi Merkezi süspansiyon gergi kolu, kaldırma sistemi, gazlı amortisör
Arka tekerlek-Süspansiyon-Ayar Elle süspansiyon ön gerilimi, çekme kademesi
Ön / arka süspansiyon yolu 150mm / 159mm
Ön fren sistemi Çift diskli fren, Ø 310mm
Arka fren sistemi Tek diskli fren, Ø 260mm
Ön jant / lastik 19 M/C x MT 2.50 / 110/80ZR19 M/C(59V)
Arka jant / lastik 17 M/C x MT 4.00 / 150/70R17 M/C(69V)
Direksiyon diş ucu açısı / dingil pimi 64,0° / 110mm
Elektrik sistemi
Ateşleme sistemiTamamıyla dijital çift ateşleme
Akü / Dinamo12V-10Ah / 400W
Boyutlar, ölçüler
Ölçüler (U / G / Y) 2290 mm / 835 mm / 1405 mm
Tekerlek durumu1560 mm
Sele yüksekliği835 mm
Sürüşe hazır boş ağırlık215 kg
İzin verilen toplam ağırlık415 kg
Depo içeriği (yakıt türü)20 Litre süper


6563 Sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun kapsamında Suzuki Motorlu Araçlar Pazarlama A.Ş., iştirakleri ve ticari iş ortakları kanalıyla iletilecek her türlü ticari elektronik iletiye açıkça muvafakat ederim. Ticari elektronik iletinin içeriğinin ve gönderiye ilişkin diğer kayıtların gerektiğinde T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’na sunulmak üzere kayıt altına alınarak saklanacaktır.