Paylaş:

Destekleyici Donanımlar

Yağmur veya buzlanma durumunda, çekiş sistemi devreye girerek sizi destekler. Kaygan kamp zeminlerinden çıkarken tali şehir sokaklarında sürüş yaparken size bu rahatlık hissini vermek ve daha çok yol yapmaya olan isteğinizi desteklemek için gelişmiş teknolojiler bulunmaktadır

TCS (Gelişmiş Çekiş Kontrol Sistemi)

V-Strom 1000’den gelen ayrıcalıklı çekiş kontrol sistemini devralan yeni V-Strom 650 ABS/XT ABS de şimdi bu ileri teknoloji ile donatılmıştır. Bu sistem, ön ve arka tekerlek hızlarını, gaz kelebeği konumunu, krank konumunu ve vites konumunu çeşitli sensörler ile sürekli olarak izler ve ateşleme zamanını ve hava dağıtımını yöneterek motor gücünü kontrol eder. Çekiş kontrol sisteminin iki modu vardır, biri seçilebilir veya sistem kapatılabilir. Modlar hassasiyet bakımından değişir. Birinci mod daha gelişmiş ve heyecan verici sürüş için orta düzeyde arka tekerlek dönüşünü sağlarken, ikinci mod ise kaygan yüzeylerde veya yağmurda size daha fazla güven vermek üzere arka tekerlek kavramasınındaki en ufak bir kayıpta çekiş kontrolünü etkinleştirir. Modların seçilmesi, sol anahtar kümesinden çekiş kontrol modu seçilerek ve göstergelerde bunu bir bakışla onaylayarak kolayca ve hızlıca yapılabilir. Soğuk veya pürüzlü yol yüzeyleri, tamamen bagaj yüklü şekilde veya arkada yolcu taşınması gibi zorlu sürüş koşullarında V-Strom 650’ye kurulmuş bu gelişmiş sistem sürüşü destekleyecektir.
Not: Çekiş kontrol sistemi, bazı durumlarda sürücünün elinin altındaki gaz kumandasının yerini almaz ve virajlara girerken veya frenleme sırasında aşırı hızdan dolayı çekiş kaybını önlemez ayrıca ön tekerlek çekişi kontrol etmez.

Düşük Devir Yardımı (LOW RPM ASİST)

Yeni Düşük Devir destek sistemi geliştirilerek, beklenmedik bir motor teklemesi endişesi giderilmiştir. Bu sistem, debriyaja basılması esnasında veya düşük dev/dak’da sürüş yaparken, sıkışık şehiriçi sürüşlerinde sık debriyaj kullanılmasına yardımcı olarak ve düşük dev/dak aralığında çalışırken meydana gelen ani ve beklenmedik motor durmalarını önleyerek otomatik şekilde rölanti devrini arttıracaktır.

Kolay Marş Sistemi (EASY START)

Önceden motor çalışana kadar sürücü tarafından geleneksel marş anahtarlarına basılması gerekiyordu; ancak yeni model için düğmeye yalnızca bir defa basılarak motorun çalışmasını sağlayan Suzuki Kolay Marş Sistemi uygulanmıştır. Bilgisayarlı bir ECM durumu kontrol eder ve motor çalışmasını sürücü için daha kolay hale getirerek, marştan hemen sonra marş motorunu devreden çıkarır.

İşlevsel Gösterge Paneli

Kolay görülebilen ve kullanımı kolay/anlaşılabilir gösterge paneli ve büyük kardeşiyle paylaştığı gövde görüntüsü ile birlikte yeni 650, şimdi kaliteli bir tasarıma sahiptir. Yeni gösterge paneli, vites konumu ve hız göstergesi için büyük bir analog devir saatine ve büyük dijital değerlere sahiptir. Alttaki dijital bölüm, kilometre sayacı, ikili günlük kilometre sayacı, saat, yakıt seviyesi, soğutma sıvısı sıcaklığı, ortam sıcaklığı, akü voltajı, kalan yakıtla sürüş menzili, ortalama ve anlık yakıt tüketimleri ve çekiş kontrol modlarını görüntüler. Kalan yakıt mesafesi, yakıt göstergesi boş gösterdikten sonra, sürücüye doğru ve rahat bilgiler göstererek görüntülenmeye devam eder. Ayrıca anında tanınan LED’ler, donma*, uzun far, boş vites, arıza gösterge lambası (MIL), ABS, çekiş kontrol modu ve su sıcaklık göstergeleri sağlar. Tüm bu bilgilere sol gidon düğmesinden erişilebilir; bu sayede günlük kilometre sayacı sıfırlamak da mümkündür
*Ortam sıcaklığı 3°C’nin atında düştüğünde donma göstergesi yanıp sönmeye başlar. 30 saniye boyunca yanıp sönmeye devam eder ve ortam sıcaklığı 5°C’nin üzerine çıkana kadar yanık kalır.

ABS’li Fren Sistemi

Önde ikiz iki piston kaliperine sahip 310 mm çapında çift diskler, arkada ise tek bir piston kaliperine sahip 260 mm çapında tek disk ile donatılan V-Strom 650 ABS ve 650XT ABS kontrol edilebilir ve güvenilir durdurma performansı sağlar. Aşırı sert frenlemenin neden olduğu tekerlek kilitlenmesini önlemek üzere kompakt ve hafif olan ABS, daha fazla doğal his ve güvenli etkinleştirme için gelişmiş ayarlara sahip yeni nesle yükseltilmiştir.
Not: ABS frenleme mesafesini kısaltmak üzere tasarlanmamıştır. ABS viraj alırken frenleme nedeniyle tekerleklerin kaymasını önlemez. Lütfen dikkatli bir şekilde yolculuk edin ve ABS'ye aşırı derecede güvenmeyin

V-STROM 650XT / ABS

Elinizin Altında Güçlü Bir Motosiklet

Hızlı maceranıza başlayın. Yolculuğunuzu unutup maceranıza odaklanın. Yüksek devirlerde sürüşünüzün keyfini çıkarın. Gerekli güç her zaman gerekli davranışta yer alır. Daha fazla güce ihtiyacınız olduğu zaman motorunuz orada olacak.

Sofistike ve Güçlü 90o V-Twin Performansı

645 cm 3 DOHC V-twin, gittikçe gelişen tarihe sahip olan Suzuki mühendisliğinin bir başyapıtıdır. Yeni 650 için geliştirilen bu ünite, pratik kullanım için yeterli olan düşük ila orta aralık torku üretirken gerektiğinde üst düzey güç üretmeye yönelik ayarlanmıştır. Şimdi Euro4 emisyon standartlarını karşılayan yeni ünite, reçine kaplı pistonlar gibi yeni bir teknoloji uygulanarak ve düşük yakıt tüketimi ile benzersiz V-twin karakterini korumuştur. Motorun 60 bileşeninde düzenlemeler yapılarak devir aralığının geniş alanında daha yüksek bir güç elde etmek için çalışılmıştır. Düşük yakıt tüketimi ve büyük 20L yakıt deposu ile birlikte, yakıt dolumları arasındaki sürüş menzili sınıfın en üst sırasındadır ve sürücüyü sık yakıt dolumu stresinden kurtarmaktadır. Daha da geliştirilmiş yeni motor, V-Strom 650 karakterinin cazibelerini vurgulamayı başarmış ve onu Suzuki’nin başyapıtlarından birisi haline getirmiştir.

Reçine Kaplı Pistonlar

645 cm3 ünitesinde güncellenmiş özelliklerden birisi de silindirin içindeki sürtünmeyi azaltmak için bir kaplama teknolojisi ile reçine kaplanmış pistonlarıdır. Bu durum gelişmiş yakıt tasarrufu ile sonuçlanıp en yeni emisyon kontrolüne karşılık gelmektedir. Geliştirilmiş sızdırmazlık performansı ve kaçak gaz azaltımı için özel L-şekilli piston segmanları da ayrıca monte edilmiş ve hepsi de gücü ve kullanım kolaylığını iyileştirirken güncel yönetmelikleri karşılamaktadır.

Suzuki Çift Kelebek Valfi (SDTV) Yakıt Enjeksiyon Sistemi

Performansı kanıtlanmış Suzuki Çift Kelebek Valfli (STDV) enjeksiyon sistemi özellikli her bir silindir, gelişmiş güç çıkışı ve verimlilik için iki adet kelebek valfine sahiptir. Bir kelebek valfi doğrudan gaz kontrolüne bağlıyken diğer kelebek valf, ECM tarafından kontrol edilir ve optimum yakıt akışını sağlamak için gaz kelebeği konum sensörü, motor devri sensörü ve vites konum sensöründen gelen bilgilere göre çalışır. Böylece düşük devirlerde yeterli tork ile verimli ve sorunsuz bir güç aktarımı elde edilir. Rölanti devri ayrıca sabit bir rölanti devrini ve daha düşük emisyonu destekleyen bir özelliktir. Enjektörler, daha fazla verim için daha uzun bir nozul ile 10 delikli bir tipe yükseltilmiştir.

Çift Buji Teknolojisi

Suzuki’nin sınıfından eşsiz olan Çift Buji Teknolojisi, hassas ateşleme için silindir başına iki buji kullanılır. Amaç, yeni uyarlanan yüksek ateşlemeli nikel bujileri ile birlikte artan yanma verimliliğine, sorunsuz güç aktarımına, daha düşük yakıt tüketimine ve daha düşük emisyon değerlerine katkıda bulunmaktadır

Farklı bir Güç Hissine yönelik Kam Milleri

V-Strom 650’nin eşsiz karakteri için, motorun yalnızca en üst düzeyde değil aynı zamanda sıklıkla kullanılan düşük ila orta aralıklarda da güçlü olması gerekir. Bu talepleri karşılamak için yeni motor, eşit şekilde uzatılmış emme girişleri ile orijinal emme kam miline sahiptir. Egzoz kam mili için önceki V-Strom 650’ye kıyasla daha yüksek atış gücü bulunan yeni SV650 yol modelinden alınan öğe yeni şekilde uyarlamıştır. Bu yeni özellikler ve toplam kurulum, tork ve düşük ila yüksek devir aralığındaki güçte iyileşme ile sonuçlanır ve sürücüye sportif bir yolculuk zamanında heyecan verici bir sürüş ve günlük kullanım ya da uzun bir yolculukta stressiz bir karakter sağlayarak yeni modelin cazibe özelliklerini geliştirmektedir.

Daha Hafif ve Daha Alçak Egzoz Sistemi

Yeni tasarlanmış aşağı tipli egzoz sistemi hafif ve aracın ağırlık merkezine daha yakın olup, ince ve akıllı opsiyonel bagaj sistemine uyum sağlamakla birlikte çevik yol tutuşuna katkıda bulunur. Katalizörler, Euro4 emisyon standartları için gerekli emisyon kontrol düzeyini sağlayan tandem bir yapılandırmada konumlan gücü artırmak için egzoz verimliliğini başarılı şekilde elde etmektedir.

Büyük Miras, Büyük Maceralar.

Gaga tasarımını orijinal DR-BIG modelinden miras alan V-Strom, şehir dışında, dağların üzerinden ve tüm sınırların üstünde uçuruyor. DR BIG’den alınan miras, artık BÜYÜK ya da günlük maceralarınızı desteklemeye hazır.
DR-BIG, “Gaga” stiline sahip ilk Macera modeli olup V-Strom markası bu farklı görünümü miras almıştır. 650 şimdi 1000 ile aynı görünümü benimsemiş ve gaganın uç kısmından deponun üstüne kadar giden daha düz bir çizgiyi içeren yeni tasarımı ile atasının bu rekabetçi ruhunu daha da coşkulu hale getirmiştir.

V-Strom Ailesi

Yeni “Sert ve Akıllı” tasarım konsepti ile bu yeni model, şimdi 1037 cm3 kardeşinde bulunan güncellenmiş bir görünüme sahip olup V-Strom ailesini bir araya getirmektedir. Suzuki’nin orijinal “Gaga” stili, DR-BIG ve çöl yarışçısı DR-Z modellerinin DNA’sını ifade edecek şekilde deponun uç kısmından başlayıp üstüne doğru giden düz bir çizgi haline getirilerek daha fazla vurgulanmıştır. Suzuki’nin macera modellerinin mirası ve geçmişi, öne çıkarılarak sahipleri onurlandırılmıştır. V-Strom serisi için şampiyon sarısı rengi Suzuki’nin arazi yarışı ile ilgili olan sahiplerine macera hissi veren yeni bir renktir.

Far ve Stop Lambası

V-Strom 650’ye tamamen yeni bir görünüm sağlayan en önemli unsur, V-Strom 1000 ile ortak bir özellik olan far ve stop lambasıdır. Hafif farın uzun ve kısa ışığı, kompakt bir dikey yapıdadır ve önceki ikiz farlara eşdeğer parlaklık sağlarken, uzun far açık olduğunda hem kısa hem de uzun ışıklar yanar ve sürücüye daha aydınlık bir alan yaratır. Ayrıca büyük kardeşinde bulunan yeni özellikli LED stop lambası, yüksek görünürlüğe sahiptir ve ağırlık tasarrufuna katkıda bulunur.

Mirasla Macera

Görüntüsünü V-Strom 1000 ile paylaşan dikey yapılı farlara sahip yeni tasarım gövdesi monte edilerek, gövde belirgin derecede ince hale gelmiştir. Bu durum sürücüde daha geniş bir görüş ve dolayısıyla sele üzerine monte edildiğinde daha hafif bir izlenim bırakmaktadır. DR-BIG mirasının imajını veren “Gaga” stili önlere doğru keskin ve eğimli olup macera hissini motive ederken ve yukarı kalkmayı %9 seviyesinde düşürerek işlevsel bir bileşen olarak görev yapmaktadır.

Daha İnce Depo, Hala 20L Kapasitede

Yeniden tasarlanan daha ince ve daha akıllı depo 20L kapasitesine sahiptir ve mükemmel yakıt tüketimi ile birlikte uzun bir sürü menzili sunar. Ayrıca, önceki modele göre deponun her iki tarafındaki plastik kapaklar ortadan kaldırılarak, depo daha ince hale getirilmiş olup şimdi mıknatıslı şekilde takılabilen depo çantalarını taşıyabilmektedir. Önceki modelde selenin hemen altına yerleştirilen çerçeve kapakları aşağı doğru inceltilmiş olup, sürücünün yere düz bir şekilde ulaşması sağlanmış ve yere daha iyi erişim ve daha fazla güvenle sonuçlanmıştır.

V-Strom 650 “XT” ABS Donanımları

Standart donanım olan V-Strom 650XT ABS’yi eşsiz yapan özellik sert koşulda sürüşü destekleyen elcik koruma ve sürücüye daha fazla macera hissi veren gövdenin altındaki motor korumasıdır.

İşlevsel Konfor

V-Strom 650’deki önemli bir özellik, son derece konforlu olan selesidir ve gövde tasarımındaki güncellemeye uyacak olan yeni sele tasarımına rağmen, ünü devam edecektir. Ayrıca önceki modelinden miras alınan bir görünüm, yolcu oturma selesinin arka taşıyıcıya paralel olmasıdır ve bu sürücülere gerektiğinde büyük bagajları güvenli şekilde kayışla tutturmak için geniş ve düz bir alan sunmaktadır.

Lüks Sürüş

Selenin rakipsiz konforu ve doğal sürüş pozisyonu, sürüşü bu kadar lüks yapan tek şey değildir. Motorun stres içermeyen doğası,süper bağımsız yol tutuşu, üstün bir dengededir. Kilometreler arttıkça, fark belirgin hale gelir ve aşk büyür.

Yumuşak Süspansiyon Sistemi

Esnek ve rahat olan geleneksel teleskopik çatallar, ani hareketlere bile hoşgörüyle karşılık verir. Virajlı yollarda bile stressiz ve heyecan verici bir uzun mesafeli sürüşe olanak tanır. Arka süspansiyon sistemi, geri tepme ayarı ve sürüş stili iki kişilik sürüş durumunda ya da herhangi bir alet temini gerektirmeden elle kolay şekilde ayarlamasına izin veren uzaktan ön yük ayarlayıcısı ile donatılmıştır.

Yeni Jantlar ve BATTLAX Lastikler

Ön telli dökme alüminyum jantlar, yeni V-Strom 650 ABS için göz alıcı bir özelliktedir. Suzuki macera modeli, DR-BIG ve DR-Z modellerine uzanan ve ailesindeki V-Strom 1000 ABS kardeşinde bulunan sportif bir görünüm sunmakla kalmaz aynı zamanda yol tutuş kabiliyetini geliştirir ve ağırlığı azaltır. V-Strom 650XT ABS, tellerin esnek karakteri sayesinde yolun şokunu daha iyi absorbe eden telli jantlarla kullanılabilen şambriyelsiz lastiğe sahiptir ve sürücüye daha fazla konfor ve olağanüstü sürüş keyfi sağlar. Şampiyon sarısı ile renklendirilmiş model, diğer renklerdeki siyah anodize öğelerin aksine eşsiz altın anodize jantlara sahiptir. Tekerlek boyutları önde 19 inç ve arkada 17 inç olup mükemmel bir denge ve çevik yol tutuşu istikrarı sunar ve yeni takılan lastikler V-Strom 650 için özel olarak geliştirilmiş yüksek denge ve kavrama düzeyine sahip Bridgestone BATTLAX ADVENTURE A40 lastiklerdir.

3 Kademeli Ayarlanabilir Ön Cam

Ön cam, rüzgarsız bir bölge oluşturmaktan daha çok rüzgarın akışını kontrol etmek üzere şekil tasarlanmış rüzgar basıncının sürücüyü etkisini azaltmak için 9 mm yukarı doğru uzatılmıştır. Koruyucu alan ile koruyucu olmayan alan arasındaki sınır bulanıklaştırılarak, daha az türbülans nedeniyle sürücü daha serbest hareket edebilecek ve doğal bir rüzgar akışı hissedecektir. Ayarlanabilir ön ayarlı üç konum bulunmaktadır.

DC Priz

Yeni uyarlanmış gösterge paneli ile V-Strom 650 standart ekipman olarak doğrudan göstergelerin alt kısmına yerletirilmiş 12V DC çıkışa sahiptir ve uydu navigasyon sistemlerini ve/veya mobil cihazları şarj etmeyi desteklemektedir. Özellikle uzun mesafeli gezilere uygun bir güncelleme.

Alüminyum İkiz Direkli Çerçeve

Hafif ancak sağlam olan alüminyum ikiz direkli çerçeve ve salıncak kombinasyonu, bu sınıfa özgü bir özelliktir ve yüksek güçlü motor ile çeşitli sürüş koşullarında hafif ve sorunsuz bir yol tutuşu ve denge sağlar.

Konforlu Sele

Yeni tasarlanmış sele, V-Strom konforunun ününü yaşatmaktadır. Sürüş esnasında sürücüyü desteklemek için geniş düz alan emniyete alınırken selenin ön kısmı incedir ve durma esnasında sürücünün zemine kolay şekilde erişmesini sağlamaktadır. Yolcunun da sürüşten keyif alması sağlanmak için yolcu selesi de geniş ve konforlu bir alana sahiptir. Geniş mindere yandan bakıldığında, görsel olarak ikna ederek sürücüyü uzun bir maceraya davet eder.

Amacınıza Uygun Orjinal Aksesuarlar

Üç parçalı bagaj sistemi, daha ince ve akıllı, ancak daha fazla kapasite ile, sizi ve eşinizi maceranın her düzeyinde destekleyecektir. Yüksek sele veya alçak sele, ısıtmalı gidon elcikleri veya LED sis farları gibi geniş aksesuar yelpazesi, amaçladığınız veya karşılaşmamayı düşündüğünüz herhangi bir görev için V-Storm’unuzu mükemmel bir araç haline getirecektir.

Yükleyin ve hazır olun

Uzun mesafeli tur performansı hatta bazen iki kişiyle sürüş ile tanınan opsiyonel entegre üçlü bagaj sistemi, *1 V-Strom 650’nin cazibesini artırmak için önemli bir seçenektir. Yeni tasarlanan gövdenin arka kısmı şimdi V-Strom 1000 ile aynı entegre üçlü bagaj sistemini barındırabilmekte ve bu nedenle çantaları takmak/çıkarmak için ilave braketler veya aletler gerekli değildir. Aslında yeni egzoz sisteminden yararlanarak çantaların gövdenin ağırlık merkezine yakın bir yere yerleştirilmesi mümkündür ve bu da arttırılmış manevra kabiliyeti sağlayarak yol tutuşunda minimum etki ile sonuçlanır. Üç çantanın hepsi de kontak anahtarı ile kilitlenebilir. Mevcuttaki 35L üst çantaya ilave olarak, ürün serisine uzun mesafe için daha fazla bagaj kapasitesi için iki adet yüz kaskını *3 tutabilen 55 L bir üst çanta *2 getirilmiştir.
*1 Yan çanta ve 35L üst çantanın her biri maksimum 3kg yükleme kapasitesine sahiptir.
*2 Maksimum yükleme kapasitesi 5kg.
*3 Belirli şekillere sahip kasklar, üst çantaya sığmayabilir. Not: 55L üst çanta, yan çantalarla birlikte kullanılmaya yönelik tasarlanmamıştır. 55L üst çantayı tek başına kullandığınızdan emin olun. Yan çantaları kullanırken 35L üst çantayı kullandığınızdan emin olun.

Geniş Aksesuar Yelpazesi

Soğuk mevsimlerde ya da yağmurda sürüş yaparken sürücülerin en çok minnettar kaldığı elcik ısıtıcılarında bir model değişikliği yapılmıştır. Yeni tip, daha ince bir elciğe sahiptir ve standart elciklerin neredeyse aynısı olup kullanmadığınızda bile doğal hissettirmektedir. Ayrıca cihazın kompakt ve kolay monte edilmesini sağlamak üzere sol elciğin içine anahtar yerleştirilmiş ve elciğin içerisindeki sıcak tel, daha verimli bir ısıtma verimliliği sağlamak için elciğin yarısı yerine her tarafına konumlandırılmıştır. Zengin aksesuar yelpazesi, tur camı, yüksek/düşük seleler, aksesuar çubuğu, depo çantası, zincir koruması, orta ayak, LED sis lambaları ve LED sinyal lambaları gibi kullanışlı olan öğeleri içerir.

Başyapıt Serisi

Amacınız ne olursa olsun, V-Strom 650 beklenen kriterlere uyar. Maceranız ne kadar zorlayıcı olursa olsun, V-Strom 650 beklentilerinize karşılık verecektir. Bazen heyecan uyandırıyor, bazen sessizce işini yapıyor. V-Strom 650, gerçekten bir başyapıt.

Stefan Everts’in izlenimi:

V-Strom 650’yi, V-Strom 1000 ile kıyasladığımda çok iyi güç aralığındaydı. V-Strom'un daha hafif versiyonu RMZ 250 gibi dağlarda kullanılabiliyor. Toprak yollarda daha sportif ve daha spesifik olarak binebilirsiniz.

Stefan Everts hakkında:

• Stefan Everts, 125, 250 ve 500cc/MX1 olmak üzere üç sınıftaki 10 dünya şampiyonasında henüz geçilemeyen en başarılı motokros sporcusudur.
• 15 yıl süren grand prix kariyerinde (2006 yılında emekli oldu) 101 adet Grand Prix zaferi elde etmiştir.
• İlk dünya şampiyonu unvanını 18 yaşındayken 1991 Dünya 125cc Şampiyonasında Suzuki için almıştır.

Teknik Özellikler

Toplam Uzunluk 2275 mm
Toplam Genişlik 910 mm / 835 mm
Toplam Yükseklik 1405 mm
Aks aralığı1560 mm
Yerden yüksekliği170 mm
Sele yüksekliği830 mm
Yüksüz ağırlık216 kg / 213 kg
Motor tipi 4 zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, 90° V-Twin
Çap X strok 81 mm x 62.6 mm
Motor hacmi 645 cm3
Sıkıştırma oranı 11.2 : 1
Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonu
Marş sistemi Elektrikli / Kolay marş (Easy Start)
CO2 (g/km) 94 L
Yakıt Tüketimi 4.1
Yağlama sistemi Islak karter
Şanzıman 6 vitesli, sürekli kavramalı
Ana redüksiyon oranı 2.088 (71/34)
Son redüksiyon oranı 3.133 (47/15)
Süspansiyon
Ön   Teleskopik, helezon yaylı, yağlı amortisörlü
Arka   Bağlantılı tip, helezon yaylı, yağlı amortisörlü
Kaster açısı / İz mesafesi 26˚ / 110mm
Frenler
Ön   Çift disk
Arka   Disk
Lastikler
Ön   110/80R19M/C 59V, iç lastiksiz (tubeless)
Arka   150/70R17M/C 69V, iç lastiksiz (tubeless)
Ateşleme Tipi Elektronik ateşleme
Yakıt Deposu Kapasitesi20 L
Yağ kapasitesi (bakım) 3 L
Siyah (YVB)
Metalik Mat Gri (PGZ)
Metalik Kırmızı (YYG)
Metalik Gümüş (YMD)
İşbu Form yoluyla doldurduğunuz kişisel bilgileriniz, iradi beyanınız doğrultusunda; Suzuki Motorlu Araçlar Pazarlama A.Ş. (Suzuki) ve “www.suzuki.com.tr” internet sitesinde adı geçen Suzuki yetkili satıcı ve servislerimiz tarafından düzenlenen kampanyalar, yeni araç, yedek parça, aksesuar tanıtımları, bakım hatırlatmaları, marka ortaklıkları ve yol yardım bilgilendirmeleri, satış, pazarlama ve showroom aktiviteleri, özel gün kutlamaları, satış ve servis memnuniyet anketi vb. sair memnuniyet ve kalite amaçlı bilgilendirme ve pazarlama faaliyetlerinde size daha iyi hizmet verebilmek için SMS, e-posta, telefon, posta kanallarımızda kullanılacaktır. İşbu form ile bizimle paylaştığınız kişisel verileriniz, “www.suzuki.com.tr” internet sitemizde yer alan aydınlatma metnindeki prensiplere göre işlenecek ve aktarılacaktır. Kişisel verilerinize ilişkin hak ve talepleriniz ile ilgili detaylı bilgiye “www.suzuki.com.tr” internet sitesinden ulaşabilirsiniz.