Suzuki Çekiş Kontrol Sistemi
(STCS)
2 kademeli olarak ayarlanabilir (ve kapatılabilir) çekiş kontrolü, bazı sürüş durumlarını rahatlatıyor ve uzun süreli sürüşleri daha az yorucu hale getiriyor. Mod 1, minimum sistem müdahalesi olan hızlı sürüşe uygunken buna karşın mod 2, ıslak ve kaygan zemine elverişlidir.
Low RPM Assist
Rölanti devri, debriyaja basıldığında ve gaz verilmediğinde biraz arttırılır. Bu işlem, motorun durma tehlikesini azaltır ve şehir içinde yavaş sürüş veya tıkanıklık durumunda yardımcı olur.
Egemen V2 performansı
645 cm3 DOHC V-Twin, motorlar arasında bir başyapıt olup, şimdiye kadarki en iyi motosiklet motorlarında birisi tüm devir aralığında yüksek devir torku, en hassas tepki davranışı, yüksek devir, sadece düşük karakterde vibrasyonlar ve düşük benzin tüketimi. Şimdi Euro4 standartlarına adapte edildi ve 20 litrelik deposuyla her zamankinden fazla maceraya atılmaya hazır.
Tam elektronik SDTV benzin enjeksiyonu ve çift ateşleme.
Silindir başına 2 gaz kelebekli kendini ispatlamış teknolojiyle, gaz kolu yoluyla doğrudan gaz kelebeklerine bağlısınız. Elektronik sistem, ikinci gaz kelebeğine sadece bazı sürüş pozisyonlarında müdahalede bulunur ve öngördüğünüzden "biraz daha az gaz verir". Ancak asla daha fazlasını değil.
Çift ateşleme, verimli bir yanmayı, sorunsuz tepkimeyi, düşük tüketimi ve daha az zararlı maddenin meydana gelmesini destekler.
BIG Heritage, BIG Adventures (Büyük miras, büyük macera)
DR BIG'i hatırlatan burnuyla, V-Strom tüm cadde ve yolları hükümdar olarak tekerleklerinin altına alıyor. DR BIG'in torunu, BIG ya da gündelik olsun macerana destek olmaya hazır.
Yeni tekerlek ve lastikler
V-Strom 1000'e ait 10 ispitli alüminyum jantlar, doğrudan göze batıyor. Buna karşın V-Strom 650XT'de telli janta sahip iç lastiksiz tekerler bulunur. Sarı renk seçeneğinde, altın rengi eloksal kaplamalarla özellikle göze hitap eder. Her iki seçenekte de, V-Strom 650 için özel modeliyle, Bridgestone ADVENTURE A40 takılmıştır.
Teknik Bilgiler
Motor ve Şanzıman | |
Motor tipi, soğutma sistemi | 2 silindirli, 4 zamanlı 90° V2-Motor, sıvı soğutmalı |
Silindir hacmi / çap X strok | 645 cm3 / 81,0 x 62,6 |
Sıkıştırma oranı | 11,2:1 |
Maksimum güç | 52kW / 8.800 dak-¹ (71BG) |
Silindir başına supap | 4 |
Supap mekanizması | DOHC (supap iticisi) |
Yakıt sistemi | TI-ISC rölanti regülasyonuna sahip SDTV benzin enjeksiyonu |
Yağlama sistemi | Isı eşanjörlü ıslak karter |
Marş sistemi | Elektronik marş |
Debriyaj tipi | Çoklu disk, ıslak tip |
Şanzıman / Diferansiyel dişli takımı | 6 vitesli ayaktan kontrollü / zincir |
Elektrik sistemi | |
Ateşleme sistemi | Tamamıyla dijital çift ateşlemeli |
Akü / Dinamo | 12V-10Ah / 400W |
Yürür aksam | |
Şasi tipi | Köprü şasi |
Ön tekerlek çatalı | Teleskobik çatal, Ø 43mm |
Ön tekerlek süspansiyonu- / amortisör sistemi | Helezon yaylı / Cartridge-System |
Arka çatal | Kasa salınım çubuğu, alüminyum |
Arka tekerlek süspansiyonu- / amortisör sistemi | Merkezi süspansiyon gergi kolu, kaldırma sistemi, gazlı amortisör |
Arka tekerlek süspansiyonu | Mekanik süspansiyon ön gerilimi, kablolu |
Ön / arka süspansiyon yolu | 150mm / 159mm |
Ön fren sistemi | Çift diskli fren, Ø 310mm |
Arka fren sistemi | Tek diskli fren, Ø 260mm |
Ön jant / lastik | 19 M/C x MT 2.50 / 110/80R19 M/C 59V |
Arka jant / lastik | 17 M/C x MT 4.00 / 150/70R17 M/C 69V |
Kaster açısı / kaster mesafesi | 64,0° / 110mm |
Boyutlar, ölçüler | |
Ölçüler (U / G / Y) | 2290 mm / 835 mm / 1405 mm |
Tekerlekler arası mesafe | 1560 mm |
Sele yüksekliği | 835 mm |
Sürüşe hazır boş ağırlık | 215 kg |
İzin verilen toplam ağırlık | 415 kg |
Depo hacmi (yakıt türü) | 20 Litre süper |