Paylaş:

Her Yönden Macera!

Gündelik trafik,
Çakıl pist veya ıslak yol,
Virajlı küçük kır yolları,
Uzun otoyol etapları,
Arka yolcu konforu.

Her şey için en evrensel araç.
Güvenilir araç.
Bir meydan okuma, bir macera hayal et.
Her sorunun cevabı.

Suzuki V-Strom 650

Yeni V-STROM 250 / ABS

Yeni SUZUKI V-STROM 250 / ABS Hakkında Detaylar

Suzuki Çekiş Kontrol Sistemi
(STCS)

2 kademeli olarak ayarlanabilir (ve kapatılabilir) çekiş kontrolü, bazı sürüş durumlarını rahatlatıyor ve uzun süreli sürüşleri daha az yorucu hale getiriyor. Mod 1, minimum sistem müdahalesi olan hızlı sürüşe uygunken buna karşın mod 2, ıslak ve kaygan zemine elverişlidir.

Her durum için çok bilgi.

Yeni 650, öncekilerin kadranlarıyla en iyi şekilde donatıldı. Bilindik göstergelerin yanı sıra, dış sıcaklık, güncel ve ortalama tüketim, kalan mesafe, akü gerilimi ve buzlanma ikazı* bilgisi verilir.

Kolay Çalıştırma Sistemi

Marş düğmesine kısa süreli olarak basmanız, motor çalışana kadar (veya tespit edilmiş süre dolana kadar) elektronik marş motorunun çalışmasını sağlar.

Low RPM Assist

Rölanti devri, debriyaja basıldığında ve gaz verilmediğinde biraz arttırılır. Bu işlem, motorun durma tehlikesini azaltır ve şehir içinde yavaş sürüş veya tıkanıklık durumunda yardımcı olur.

Egemen V2 performansı

645 cm3 DOHC V-Twin, motorlar arasında bir başyapıt olup, şimdiye kadarki en iyi motosiklet motorlarında birisi tüm devir aralığında yüksek devir torku, en hassas tepki davranışı, yüksek devir, sadece düşük karakterde vibrasyonlar ve düşük benzin tüketimi. Şimdi Euro4 standartlarına adapte edildi ve 20 litrelik deposuyla her zamankinden fazla maceraya atılmaya hazır.

Tam elektronik SDTV benzin enjeksiyonu ve çift ateşleme.

Silindir başına 2 gaz kelebekli kendini ispatlamış teknolojiyle, gaz kolu yoluyla doğrudan gaz kelebeklerine bağlısınız. Elektronik sistem, ikinci gaz kelebeğine sadece bazı sürüş pozisyonlarında müdahalede bulunur ve öngördüğünüzden "biraz daha az gaz verir". Ancak asla daha fazlasını değil.

Çift ateşleme, verimli bir yanmayı, sorunsuz tepkimeyi, düşük tüketimi ve daha az zararlı maddenin meydana gelmesini destekler.

BIG Heritage, BIG Adventures (Büyük miras, büyük macera)

DR BIG'i hatırlatan burnuyla, V-Strom tüm cadde ve yolları hükümdar olarak tekerleklerinin altına alıyor. DR BIG'in torunu, BIG ya da gündelik olsun macerana destek olmaya hazır.

Yeni tekerlek ve lastikler

V-Strom 1000'e ait 10 ispitli alüminyum jantlar, doğrudan göze batıyor. Buna karşın V-Strom 650XT'de telli janta sahip iç lastiksiz tekerler bulunur. Sarı renk seçeneğinde, altın rengi eloksal kaplamalarla özellikle göze hitap eder. Her iki seçenekte de, V-Strom 650 için özel modeliyle, Bridgestone ADVENTURE A40 takılmıştır.

Kontrollü konfor

Grenaj sacı 9 mm daha yüksektir ve eşit oranlı hava akımıyla daha fazla konfor sağlar. Tıpkı 1000'liklerde olduğu gibi eğim alet olmadan ve yükseklik 4 vidayla 3 kademeli olarak uyumlu hale getirilebilir.

Kokpitte 12V soket yuvası

V-Strom 650, yeni kadranlarla birlikte pratik 12V soket yuvasını da aldı.

Far ve LED arka lamba

V-Strom 650, tıpkı yeni V-Strom 1000 gibi yüksek kaliteye sahip bileşenlerle donatıldı.

Teknik Bilgiler

Motor ve Şanzıman
Motor tipi, soğutma sistemi 2 silindirli, 4 zamanlı 90° V2-Motor, sıvı soğutmalı
Silindir hacmi / çap X strok 645 cm3 / 81,0 x 62,6
Sıkıştırma oranı 11,2:1
Maksimum güç 52kW / 8.800 dak-¹ (71BG)
Silindir başına supap 4
Supap mekanizmasıDOHC (supap iticisi)
Yakıt sistemiTI-ISC rölanti regülasyonuna sahip SDTV benzin enjeksiyonu
Yağlama sistemiIsı eşanjörlü ıslak karter
Marş sistemiElektronik marş
Debriyaj tipi Çoklu disk, ıslak tip
Şanzıman / Diferansiyel dişli takımı 6 vitesli ayaktan kontrollü / zincir
Elektrik sistemi
Ateşleme sistemiTamamıyla dijital çift ateşlemeli
Akü / Dinamo12V-10Ah / 400W
Yürür aksam
Şasi tipiKöprü şasi
Ön tekerlek çatalı Teleskobik çatal, Ø 43mm
Ön tekerlek süspansiyonu- / amortisör sistemi Helezon yaylı / Cartridge-System
Arka çatal Kasa salınım çubuğu, alüminyum
Arka tekerlek süspansiyonu- / amortisör sistemi Merkezi süspansiyon gergi kolu, kaldırma sistemi, gazlı amortisör
Arka tekerlek süspansiyonu Mekanik süspansiyon ön gerilimi, kablolu
Ön / arka süspansiyon yolu 150mm / 159mm
Ön fren sistemi Çift diskli fren, Ø 310mm
Arka fren sistemi Tek diskli fren, Ø 260mm
Ön jant / lastik 19 M/C x MT 2.50 / 110/80R19 M/C 59V
Arka jant / lastik 17 M/C x MT 4.00 / 150/70R17 M/C 69V
Kaster açısı / kaster mesafesi 64,0° / 110mm


İşbu Form yoluyla doldurduğunuz kişisel bilgileriniz, iradi beyanınız doğrultusunda; Suzuki Motorlu Araçlar Pazarlama A.Ş. (Suzuki) ve “www.suzuki.com.tr” internet sitesinde adı geçen Suzuki yetkili satıcı ve servislerimiz tarafından düzenlenen kampanyalar, yeni araç, yedek parça, aksesuar tanıtımları, bakım hatırlatmaları, marka ortaklıkları ve yol yardım bilgilendirmeleri, satış, pazarlama ve showroom aktiviteleri, özel gün kutlamaları, satış ve servis memnuniyet anketi vb. sair memnuniyet ve kalite amaçlı bilgilendirme ve pazarlama faaliyetlerinde size daha iyi hizmet verebilmek için SMS, e-posta, telefon, posta kanallarımızda kullanılacaktır. İşbu form ile bizimle paylaştığınız kişisel verileriniz, “www.suzuki.com.tr” internet sitemizde yer alan aydınlatma metnindeki prensiplere göre işlenecek ve aktarılacaktır. Kişisel verilerinize ilişkin hak ve talepleriniz ile ilgili detaylı bilgiye “www.suzuki.com.tr” internet sitesinden ulaşabilirsiniz.