Paylaş:

MACERAYI YAŞA!

V-Strom 1000'de yeni jenerasyon ABS

Büyük V-Stom'a ait Bosch ABS'li kusursuz fren sistemi, eğimli pozisyonlarda kullanılabilen ABS sistemi farkıyla ciddi bir destek almıştır. IMU (Inertial Measurement Unit) olarak adlandırılan 5 eksenli sensör vasıtasıyla, tekerlek devirleri yanında motosiklet hareketi de ABS regülasyonuna dahil edilmektedir. Sistem, motosiklete ait geçerli hareketinde yetersiz stabiliteye sahip bir sürüş durumu algılarsa, yumuşak şekilde müdahale ederek fren basıncını her iki tekerlekte düşürüp regüle eder. Sürüş stabilitesi, mevcut çekişe bağlı olarak tekrar oluşturulur. Kombine edilmiş fren sistemi, ön tekerlekte programlanırken izin verilen fren basıncı değeri aşıldığında, otomatik olarak arka tekerleği de frenler. Eğimli pozisyonda aniden ve güçlü şekilde fren yapılmak zorunda kalınırsa, bu teknoloji, alınmakta olan viraj hattında kalmaya yardımcı olur.

V-STROM 1000

Suzuki Çekiş Kontrol Sistemi
(STCS)

2 kademeli olarak ayarlanabilir (ve kapatılabilir) çekiş kontrolü, bazı sürüş durumlarını rahatlatıyor ve uzun süreli sürüşleri daha az yorucu hale getiriyor. Mod 1, minimum sistem müdahalesi olan hızlı sürüşe uygunken buna karşın mod 2, ıslak ve kaygan zemine elverişlidir.

Ufka kadar. Ve ötesine.

Yeni V-Strom 1000, konfor seviyesini yükseltmeye devam ediyor. Yeni grenaj, sürüş esnasında oluşan rüzgarı yolcuların etrafından kontrollü bir şekilde aktarır. Atik karakteriyle kombine edilerek yol, uzun etaplarda büyük bir zevke ve daha az yorucu hale dönüşür. Öyle ki uzun yollar bile insana kısa gelir.

Mükemmel rüzgar koruması, kişisel olarak ayarlanabilir özelliktedir

Etkili rüzgarlık tek elle, her zaman ve hızlıca üç eğim açısına ayarlanabilir. 4 vida sayesinde, yükseklikte üç kademeli olarak ayarlanabilir. Yeni cam, daha fazla konfor ve daha iyi görüş amacıyla, yassılaştırılmış bir ayrılma açısıyla 49 mm daha yüksektir

Daha fazla fabrikasyon donanımı

Eller için rüzgar ve hava şartları koruması, özellikle başkalarının sıcak bir soba önünde vakit geçirmeyi tercih ettikleri şartlar altında, yoldayken gereklidir. Bu nedenle bu koruma, yeni V-Strom 1000 ile artık opsiyonel olmaktan çıkarak fabrikasyon donanımına dahildir. Şık görünümlü motor grenajı da, aynı şekilde fabrika çıkışından itibaren mevcuttur.

Zengin bilgilendirme, net görüntüleme

Kadranlar, tıpkı V-Strom'da olduğu gibi kolay okunabilir ve kullanılabilir olmalıdır. Büyük devir saati yanında, bilindik kontrol lambalarının ve göstergelerin yanı sıra dış sıcaklık, güncel ve ortalama tüketim, kalan mesafe, akü gerilimi ve buzlanma ikazı* bilgisi verilir. Sürekli olarak verilmeyen göstergeler, sol gidon sonunda bulunan şalter vasıtasıyla çağrılabilir. Gün sayacı da aynı yerden sıfırlanabilir.

Kolay erişim

İşlevsellik ve kolay kullanım, V-Strom 1000'in cazibesine artı değerler katıyor. Arkada birisi varken süspansiyon koluna ait ön gerilimin ayarlanması gibi işlevler için ek aletlere ihtiyaç yoktur ve navigasyon veya diğer cihazların şarjı amaçlı için 12V soket yuvasına erişim kolay olup doğrudan kadranların altında bulunur.

Herkes için konfor

Sele sırası,arka bölümdeki dar depo sayesinde spor bileşenlere erişim özgürlüğünü kısıtlamadan sürücü ve arka yolcu için muhteşem bir konfor sağlar. Ölçülü yüksekliği, sürücü selesine kolay erişim sağlar ve iyi pozisyonu sayesinde güvenli bir his verir. "Doğru" yükseklik nispi ve kişisel olarak farklılık gösterdiğinden, 30 mm daha yüksek veya alçak sele yükseklikleri mevcuttur. Çift dikişli ve Suzuki yazılı yeni dizayn, güzel olmakla kalmayıp, RM-Z Motocrosser'a ait kaymayı önleyici materyalle aynı zamanda çok da pratiktir.

Tatmin edici performans

Adventure motosiklet sürücüsüne, güçlü ve çok yönlü 90° V-Twin motor en idealidir. Her pozisyonda çaba sarf etmeden hızlanma sağlar. Maksimum 4000 dak-1 değerindeki yüksek devir torku, sollama sırasında vites düşürmeyi çoğu zaman gereksiz kılar. Gelişmiş motor kontrol sistemi, Euro4 seviyesinin altındaki kullanım değerleriyle, mümkün olan en temiz performansı sunar.

Low RPM Assist

Start sırasında ve düşük hızlarda motor devri, rölanti regülasyonu üzerinden yavaş yavaş yükseltilir. Yeni fonksiyon, iki silindirli boyutlarda sıkça meydana gelen ani devreden çıkmaları veya boğulmaları belirgin şekilde azaltır. Low RPM Assist, ayrıca daha yumuşak bir kalkışı ve motorun Stop-and-Go trafiğinde daha iyi kontrol edilmesini sağlar.

Suzuki Debriyaj Asistanı
(SCAS)

V-Strom 1000'e ait debriyaj asistanı iki fonksiyona sahiptir. Sert vites düşüşlerinde, debriyajın kontrollü olarak kaydırılması, arka tekerleğin boşa dönmesini veya başka bir ifadeyle "patinajını" önler.
Yük altında debriyaj disklerine basıncın yükseltilmesi, debriyajın daha yumuşak kavramasını ve bu sayede debriyajı ayırmak amacıyla daha az el gücü kullanımına imkan tanır.

Temiz performans

Suzuki Exhaust Tuning System (SET), optimum devir torku ve ses karakteri için elektronik kumandalı bir egzoz valfidir. Euro4 standartlarının yerine getirilmesi ve egzoz gazını arıtmak amacıyla, artık Tandem düzeninde iki katalizatör kullanılmaktadır

Suzuki Kolay Çalıştırma Sistemi

Sürücü normal şartlarda, motosikletin yol verilmesi amacıyla motor ateşlenene kadar marş düğmesini basılı tutar. Suzuki Kolay Çalıştırma Sistemi sayesinde, tıpkı modern araçlarda olduğu gibi, kısa süreli marş düğmesine basmak yeterlidir. Kontrol ünitesi sinyali algılar ve marş motorunu belirli bir süre çalıştırır.

BIG Heritage, BIG Adventures (Büyük miras, büyük macera)

DR BIG'i hatırlatan burnuyla, V-Strom tüm cadde ve yolları hükümdar olarak tekerleklerinin altına alıyor. DR BIG'in torunu olarak, BIG ya da gündelik olsun macerana destek olmaya hazır. Suzuki DR BIG, "burna" sahip ilk büyük enduro'ydu. V-Strom modelleri de bu özelliği tekrar barındırmaya başladı. Yeni dizayn çizgisi, doğrudan burnun ucundan depo üst tarafına uzanır ve böylece stil yaratıcısı orijinal DR BIG'i ve onun ralli versiyonu DR-Z'yi vurgular.

Tamamıyla ayarlanabilir hareketli aksam ve tekerlek tercihi

19 inçlik ön ve 17 inçlik arka tekerlekler, tüm sürüş şartlarında stabilite ve kullanım açısından kendilerini ispatladılar. V-Strom 1000, 10- kollu alüminyum döküm jantlarla donatılırken, V-Strom 1000XT telli janta sahip iç lastiksiz tekerler üzerinde yol almaktadır. Biraz elastiktirler ve bu sebeple, kötü zeminde konfor anlamına gelen ani darbeleri daha iyi absorbe ederler. Siyah eloksal kaplamalı dış borulara sahip 43 mm USD çatalın, büyük V-Strom'un tam yüklü ve yolcuyla dahi stabilite hakimiyetinde ve mükemmel konforunda payı büyük. Arka süspansiyon kolu gibi tamamıyla ayarlanabilir.

YENİ V-STROM 1000 ABS'NİN ÖZET OLARAK EN ÖNEMLİ ÖZELLİKLERİ**:

  • V-Strom, kendi segmentideki en hafif motosiklettir!
  • Bakım aralığı: 1.000km sonrası ve müteakiben hangisi önce dolarsa her 12.000km'de veya her 12 ayda bir.
  • Yeni motor tamamıyla revize edilerek, alt ve üst devir aralığında yüksek devir torku sunar.
  • Kullanımı, 800 sınıfı bir motosiklete uygunluk göstermektedir.
  • Donanım (fabrika çıkışlı üç kademeli çekiş kontrolü), çoğu durumda 120 sınıfına ait modellerde bulunur.
  • Suzuki, bilinçli olarak silindir hacmini 1200cm³ değerine çıkarmaktan feragat etti. Devir torku ve ağırlık/ebat arası optimum ilişki, mevcut V2 grubunu 1037cm³ değerinde sundu.
  • Motor oldukça tasarrufu olup, 20 litre depoyla 400 kilometre üstü yol yapmaktadır.
  • Geniş kapsamlı orijinal aksesuar programı yanında entegre bagaj sistemi
  • ** Model yılı 2017

    TEKNİK BİLGİLER

    Motor ve Şanzıman
    Motor tipi, soğutma sistemi 2 silindirli, 4 zamanlı 90° V2-Motor, sıvı soğutmalı
    Silindir hacmi / çap X strok 1037 cm3 / 100,0 x 66,0
    Sıkıştırma oranı 11,3:1
    Maksimum güç 74kW / 8.000 min-¹ (100BG)
    Maks. devir / tork 103Nm / 4.000 min-¹
    Silindir başına supap 4
    Supap mekanizmasıDOHC (supap iticisi)
    Yakıt sistemiTI-ISC rölanti regülasyonuna sahip SDTV benzin enjeksiyonu
    Yağlama sistemiIslak karter
    Marş sistemiElektronik marş
    Debriyaj tipi Çoklu disk, ıslak tip (SCAS)
    Şanzıman / Diferansiyel dişli takımı 6 vitesli ayaktan kontrollü / zincirli
    Yürür aksam
    Şasi tipiKöprü şasi
    Ön tekerlek çatalı USD-Teleskobik çatal, Ø 43mm
    Ön tekerlek süspansiyonu- / amortisör sistemi Helezon yaylı / Cartridge-System
    Arka çatal Kasa salınım çubuğu, alüminyum
    Arka tekerlek süspansiyonu- / amortisör sistemi Merkezi süspansiyon gergi kolu, kaldırma sistemi, gazlı amortisör
    Arka tekerlek süspansiyonuSüspansiyon ön gerilimi (mekanik), kablolu
    Ön / arka süspansiyon yolu 160mm / 160mm
    Ön fren sistemi Çift diskli fren, Ø 310mm
    Arka fren sistemi Tek diskli fren, Ø 260mm
    Ön jant / lastik 19 M/C x MT 2.50 / 110/80R19 M/C 59V
    Arka jant / lastik 17 M/C x MT 4.00 / 150/70R17 M/C 69V
    Kaster açısı / kaster mesafesi 64,5° / 109mm
    Elektrik sistemi
    Ateşleme sistemiTamamıyla dijital çift ateşleme
    Akü / Dinamo12V-12Ah / 490W
    Boyutlar, ölçüler
    Ölçüler (U / G / Y) 2285 mm / 865 mm / 1410 mm
    Tekerlekler arası mesafe1555 mm
    Sele yüksekliği850 mm
    Sürüşe hazır boş ağırlık228 kg
    İzin verilen toplam ağırlık440 kg
    Depo içeriği (yakıt türü)20 Litre süper
    6563 Sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun kapsamında Suzuki Motorlu Araçlar Pazarlama A.Ş., iştirakleri ve ticari iş ortakları kanalıyla iletilecek her türlü ticari elektronik iletiye açıkça muvafakat ederim. Ticari elektronik iletinin içeriğinin ve gönderiye ilişkin diğer kayıtların gerektiğinde T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’na sunulmak üzere kayıt altına alınarak saklanacaktır.