Paylaş:

Macerayı Yaşa!

V-Strom 1000'de yeni jenerasyon ABS

Büyük V-Strom'a ait Bosch ABS'li kusursuz fren sistemi, eğimli pozisyonlarda kullanılabilen ABS sistemi farkıyla ciddi bir destek almıştır. IMU (Inertial Measurement Unit) olarak adlandırılan 5 eksenli sensör vasıtasıyla, tekerlek devirleri yanında motosiklet hareketi de ABS regülasyonuna dahil edilmektedir. Sistem, motosiklete ait geçerli hareketinde yetersiz stabiliteye sahip bir sürüş durumu algılarsa, yumuşak şekilde müdahale ederek fren basıncını her iki tekerlekte düşürüp regüle eder. Sürüş stabilitesi, mevcut çekişe bağlı olarak tekrar oluşturulur. Kombine edilmiş fren sistemi, ön tekerlekte programlanırken izin verilen fren basıncı değeri aşıldığında, otomatik olarak arka tekerleği de frenler. Eğimli pozisyonda aniden ve güçlü şekilde fren yapılmak zorunda kalınırsa, bu teknoloji, alınmakta olan viraj hattında kalmaya yardımcı olur.

Yeni V-STROM 1000 / ABS

Suzuki Çekiş Kontrol Sistemi
(STCS)

2 kademeli olarak ayarlanabilir (ve kapatılabilir) çekiş kontrolü, bazı sürüş durumlarını rahatlatıyor ve uzun süreli sürüşleri daha az yorucu hale getiriyor. Mod 1, minimum sistem müdahalesi olan hızlı sürüşe uygunken buna karşın mod 2, ıslak ve kaygan zemine elverişlidir.

Ufka kadar. Ve ötesine.

Yeni V-Strom 1000, konfor seviyesini yükseltmeye devam ediyor. Yeni grenaj, sürüş esnasında oluşan rüzgarı yolcuların etrafından kontrollü bir şekilde aktarır. Atik karakteriyle kombine edilerek yol, uzun etaplarda büyük bir zevke ve daha az yorucu hale dönüşür. Öyle ki uzun yollar bile insana kısa gelir.

Mükemmel rüzgar koruması, kişisel olarak ayarlanabilir özelliktedir

Etkili rüzgarlık tek elle, her zaman ve hızlıca üç eğim açısına ayarlanabilir. 4 vida sayesinde, yükseklikte üç kademeli olarak ayarlanabilir. Yeni cam, daha fazla konfor ve daha iyi görüş amacıyla, yassılaştırılmış bir ayrılma açısıyla 49 mm daha yüksektir

Daha fazla fabrikasyon donanımı

Eller için rüzgar ve hava şartları koruması, özellikle başkalarının sıcak bir soba önünde vakit geçirmeyi tercih ettikleri şartlar altında, yoldayken gereklidir. Bu nedenle bu koruma, yeni V-Strom 1000 ile artık opsiyonel olmaktan çıkarak fabrikasyon donanımına dahildir. Şık görünümlü motor grenajı da, aynı şekilde fabrika çıkışından itibaren mevcuttur.

Zengin bilgilendirme, net görüntüleme

Kadranlar, tıpkı V-Strom'da olduğu gibi kolay okunabilir ve kullanılabilir olmalıdır. Büyük devir saati yanında, bilindik kontrol lambalarının ve göstergelerin yanı sıra dış sıcaklık, güncel ve ortalama tüketim, kalan mesafe, akü gerilimi ve buzlanma ikazı* bilgisi verilir. Sürekli olarak verilmeyen göstergeler, sol gidon sonunda bulunan şalter vasıtasıyla çağrılabilir. Gün sayacı da aynı yerden sıfırlanabilir.

Kolay erişim

İşlevsellik ve kolay kullanım, V-Strom 1000'in cazibesine artı değerler katıyor. Arkada birisi varken süspansiyon koluna ait ön gerilimin ayarlanması gibi işlevler için ek aletlere ihtiyaç yoktur ve navigasyon veya diğer cihazların şarjı amaçlı için 12V soket yuvasına erişim kolay olup doğrudan kadranların altında bulunur.

Herkes için konfor

Sele sırası,arka bölümdeki dar depo sayesinde spor bileşenlere erişim özgürlüğünü kısıtlamadan sürücü ve arka yolcu için muhteşem bir konfor sağlar. Ölçülü yüksekliği, sürücü selesine kolay erişim sağlar ve iyi pozisyonu sayesinde güvenli bir his verir. "Doğru" yükseklik nispi ve kişisel olarak farklılık gösterdiğinden, 30 mm daha yüksek veya alçak sele yükseklikleri mevcuttur. Çift dikişli ve Suzuki yazılı yeni dizayn, güzel olmakla kalmayıp, RM-Z Motocrosser'a ait kaymayı önleyici materyalle aynı zamanda çok da pratiktir.

Tatmin edici performans

Adventure motosiklet sürücüsüne, güçlü ve çok yönlü 90° V-Twin motor en idealidir. Her pozisyonda çaba sarf etmeden hızlanma sağlar. Maksimum 4000 dak-1 değerindeki yüksek devir torku, sollama sırasında vites düşürmeyi çoğu zaman gereksiz kılar. Gelişmiş motor kontrol sistemi, Euro4 seviyesinin altındaki kullanım değerleriyle, mümkün olan en temiz performansı sunar.

Low RPM Assist

Start sırasında ve düşük hızlarda motor devri, rölanti regülasyonu üzerinden yavaş yavaş yükseltilir. Yeni fonksiyon, iki silindirli boyutlarda sıkça meydana gelen ani devreden çıkmaları veya boğulmaları belirgin şekilde azaltır. Low RPM Assist, ayrıca daha yumuşak bir kalkışı ve motorun Stop-and-Go trafiğinde daha iyi kontrol edilmesini sağlar.

Suzuki Debriyaj Asistanı
(SCAS)

V-Strom 1000'e ait debriyaj asistanı iki fonksiyona sahiptir. Sert vites düşüşlerinde, debriyajın kontrollü olarak kaydırılması, arka tekerleğin boşa dönmesini veya başka bir ifadeyle "patinajını" önler.
Yük altında debriyaj disklerine basıncın yükseltilmesi, debriyajın daha yumuşak kavramasını ve bu sayede debriyajı ayırmak amacıyla daha az el gücü kullanımına imkan tanır.

Temiz performans

Suzuki Exhaust Tuning System (SET), optimum devir torku ve ses karakteri için elektronik kumandalı bir egzoz valfidir. Euro4 standartlarının yerine getirilmesi ve egzoz gazını arıtmak amacıyla, artık Tandem düzeninde iki katalizatör kullanılmaktadır

Suzuki Kolay Çalıştırma Sistemi

Sürücü normal şartlarda, motosikletin yol verilmesi amacıyla motor ateşlenene kadar marş düğmesini basılı tutar. Suzuki Kolay Çalıştırma Sistemi sayesinde, tıpkı modern araçlarda olduğu gibi, kısa süreli marş düğmesine basmak yeterlidir. Kontrol ünitesi sinyali algılar ve marş motorunu belirli bir süre çalıştırır.

Büyük miras, büyük macera

DR BIG'i hatırlatan burnuyla, V-Strom tüm cadde ve yolları hükümdar olarak tekerleklerinin altına alıyor. DR BIG'in torunu, BIG ya da gündelik olsun macerana destek olmaya hazır.

Tamamıyla ayarlanabilir hareketli aksam ve tekerlek tercihi

19 inçlik ön ve 17 inçlik arka tekerlekler, tüm sürüş şartlarında stabilite ve kullanım açısından kendilerini ispatladılar. V-Strom 1000, 10- kollu alüminyum döküm jantlarla donatılırken, V-Strom 1000XT telli janta sahip iç lastiksiz tekerler üzerinde yol almaktadır. Biraz elastiktirler ve bu sebeple, kötü zeminde konfor anlamına gelen ani darbeleri daha iyi absorbe ederler. Siyah eloksal kaplamalı dış borulara sahip 43 mm USD çatalın, büyük V-Strom'un tam yüklü ve yolcuyla dahi stabilite hakimiyetinde ve mükemmel konforunda payı büyük. Arka süspansiyon kolu gibi tamamıyla ayarlanabilir.

YENİ V-STROM 1000 ABS'NİN ÖZET OLARAK EN ÖNEMLİ ÖZELLİKLERİ**:

  • V-Strom, kendi segmentideki en hafif motosiklettir!
  • Bakım aralığı: 1.000km sonrası ve müteakiben hangisi önce dolarsa her 12.000km'de veya her 12 ayda bir.
  • Yeni motor tamamıyla revize edilerek, alt ve üst devir aralığında yüksek devir torku sunar.
  • Kullanımı, 800 sınıfı bir motosiklete uygunluk göstermektedir.
  • Donanım (fabrika çıkışlı üç kademeli çekiş kontrolü), çoğu durumda 120 sınıfına ait modellerde bulunur.
  • Suzuki, bilinçli olarak silindir hacmini 1200cm³ değerine çıkarmaktan feragat etti. Devir torku ve ağırlık/ebat arası optimum ilişki, mevcut V2 grubunu 1037cm³ değerinde sundu.
  • Motor oldukça tasarrufu olup, 20 litre depoyla 400 kilometre üstü yol yapmaktadır.
  • Geniş kapsamlı orijinal aksesuar programı yanında entegre bagaj sistemi
  • ** Model yılı 2017

    Teknik Bilgiler

    Motor tipi, soğutma sistemi 2 silindirli, 4 zamanlı, 90° V2- Motor, sıvı soğutmalı
    Silindir hacmi / çap x strok 1037 cm^3 / 100,0 x 66,0
    Sıkıştırma oranı 11,3: 1
    Maksimum güç 100 Bg / 8.000 min^(-1)
    Maksimum devir / tork 101 Nm / 4.000 min^(-1)
    Silindir başına supap 4
    Supap mekanizması DOHC (supap iticisi)
    Yakıt oluşumu TI-ISC rölanti regulasyonuna sahip SDTV benzin enjeksiyonu
    Yağlama sistemi Islak karter
    Marş sistemi Elektronik marş
    Debriyaj tipi Çoklu disk, ıslak tip debriyaj (SCAS), hidrolik
    Şanzıman / Diferansiyel dişli takımı 6 vitesli ayaktan kontrollü / zincirli
    Ateşleme sistemi Tamamen dijital çift ateşleme
    Akü / Dinamo 12V 12 Ah / 490W
    CO2 (g/km) 112
    Yakıt tüketimi 4,80
    Ön tekerlek çatalı USD- Teleskobik çatal, çap 43 mm
    Ön tekerlek süspansiyonu / amortisör sistemi Helezon yaylı / cartridge sistem
    Arka çatal Kasa salınım çubuğu, alüminyum
    Arka tekerlek süspansiyonu / amortisör sistemi Merkezi süspansiyon gergi kolu, kaldırma sistemi, gazlı amortisör
    Arka tekerlek süspansiyonu Süspansiyon ön gerilimi
    Ön/ Arka süspansiyon yolu 160 mm / 160 mm
    Ön fren sistemi Çift diskli fren, 310 mm çap
    Arka fren sistemi Tek diskli fren, 260 mm çap
    Ön jant / lastik 19 M/C x MT 2.50 / 110/80R19 M/C 59V
    Arka jant / lastik 17 M/C x MT 4,00 / 150/70R17 M/C 69V
    Kaster açısı / kaster mesafesi 64,5° /109 mm
    Ölçüler (U/G/Y) 2280 mm / 930 mm / 1470 mm
    Tekerlekler arası mesafe 1555 mm
    Sale yüksekliği 850 mm
    Sürüşe hazır boş ağırlık 232 kg
    İzin verilen toplam ağırlık 440 kg
    Depo içeriği 20L süper
    Garanti 2 yıl veya 30.000 km
    Egzoz kontrol Set Suzuki Exhaust Tuning
    Birincil / ikincil tercümesi 1,84/ 2,41 (41/17)
    Dişli yayınlar 3,00 /1,93 /1,50 /1,23 /1,09 /1,00
    Direksiyon açısı 36°
    Dönüş çapı 5,8 m
    Bujiler Iridium


    Bu veriler teknik özellikler ve standart ya da opsiyonel olarak sunulan donanımlar hakkında bilgi verir. Görsellerdeki araçlar Türkiye'de satılan araçlardan donanım açısından farklılık gösterebilir. Suzuki Motorlu Araçlar Pazarlama A.Ş., araçların model, teknik özellik, standart ya da opsiyonel olarak sunulan donanım ve renklerinde haber vermeksizin değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Sitede yer alan renklerin ton ve parlaklıkları gerçek renklere göre değişiklik gösterebilir. Bu nedenlerle donanım, teknik özellik, açıklama ve görseller ile satışa sunulan araçlar arasında farklılıklar bulunabilir. Bu site, içinde belirtilen özelliklere ilişkin bir taahhüt teşkil etmez. Satın almak istediğiniz aracın özellikleri hakkında güncel ve doğru bilgiye ulaşmak için yetkili satıcılarımızdan bilgi almanızı rica ederiz.

    İşbu Form yoluyla doldurduğunuz kişisel bilgileriniz, iradi beyanınız doğrultusunda; Suzuki Motorlu Araçlar Pazarlama A.Ş. (Suzuki) ve “www.suzuki.com.tr” internet sitesinde adı geçen Suzuki yetkili satıcı ve servislerimiz tarafından düzenlenen kampanyalar, yeni araç, yedek parça, aksesuar tanıtımları, bakım hatırlatmaları, marka ortaklıkları ve yol yardım bilgilendirmeleri, satış, pazarlama ve showroom aktiviteleri, özel gün kutlamaları, satış ve servis memnuniyet anketi vb. sair memnuniyet ve kalite amaçlı bilgilendirme ve pazarlama faaliyetlerinde size daha iyi hizmet verebilmek için SMS, e-posta, telefon, posta kanallarımızda kullanılacaktır. İşbu form ile bizimle paylaştığınız kişisel verileriniz, “www.suzuki.com.tr” internet sitemizde yer alan aydınlatma metnindeki prensiplere göre işlenecek ve aktarılacaktır. Kişisel verilerinize ilişkin hak ve talepleriniz ile ilgili detaylı bilgiye “www.suzuki.com.tr” internet sitesinden ulaşabilirsiniz.