Paylaş:

YOLCULUĞUN ÖTESİ!

1999'da, "V-twin keyfini" yaşatmak üzere tasarlanan bir motosiklet olan Suzuki Yeni SV650A kısa sürede dünya çapında motosikletçilerin gözdesi haline geldi. Bu evrensel motosiklet sadece şehiriçi yollarda değil, aynı zamanda yarış pistlerinde de hemen boy gösterdi. Suzuki'nin aralıksız yenilikleriyle "V-twin keyfi yaşatan makine" performansı gün geçtikçe daha da arttı. Yeni SV650A sınıfında standartları belirleyecek kadar iddialı ve her motosikletçinin hayalindeki bir motordur.

  • Sadece 197 kg olan dikkat çekici ağırlığıyla, Yeni SV650A manevraları ve yol tutuşunu eğlenceli bir hale getirir. Motosikleti hafifleştirmenin avantajları birden fazladır: daha tepkili hızlanma, atik sürüş ve manevra sırasında daha fazla güven. Her seviyedeki sürücüler şehir yollarına veya virajlı yollara çıkabilir ve kısıtlamasız eğlencenin tadını çıkarabilir.
  • İnce bir gövde elde etmek, sadece motosikletin sele yüksekliği ile ilgili değildir. Yeni SV650A'nın aerodinamik profili, ergonomik olarak biçimlendirilmiş yan kapakları durduğunuzda motosikleti ayaklarınız yerde olacak şekilde tutabilmenizi ve sürüş sırasında virajlara doğru kolayca yatabilmenizi sağlayan optimize edilmiş sele tasarımının bir sonucudur.
  • Genel olarak inceltilmiş bir görünüm sağlayan hafif çelik malzemeden yapılmış sağlam şasi, V-twin motorun güzelliğini göz alıcı şekilde sergilerken, zorlu şartlarda dayanıklılığıyla görevini en iyi şekilde yapar.
  • Suzuki V-twin motor mühendislik ve üstün esnekliğin yarattığı bir harikadır. Düşük devirlerdeyken, bu motor kolay kontrol edilebilen bir tork sunarken, tok ve sağlam bir ses üretir. Gaz kelebeğini orta devire gelecek şekilde açarsanız, motor doğrusal ve düzgün bir şekilde yanıt verir, yine de kontrolünüz altında kalmaya devam eder. Yüksek devirlerde, V-twin ne kadar yüksek viteste olursa olsun fırlamaya hazır bir performansla yol alır. V-twin sınıfının en iyi yakıt tasarrufuna sahiptir. (3,84L / 100km [26,05km / L]*) Yeni EURO4 emisyonlarına uygundur.
  • Alüminyum dökme silindirde, yüksek ısı dağıtım özellikleri ve aşınma direnci sağlayan, patentli Suzuki Kompozit Elektrokimyasal Malzeme (SCEM) kullanılır. Sert dış katman, sürtünmeyi azaltırken yüksek ısının verimli bir şekilde dağıtılmasını ve piston segmanları üzerinde sürekli aşınmaya dayanıklı kaplama elde edilmesini sağlar.
  • Suzuki’nin Çift Kıvılcım Teknolojisinde hassas ateşleme için silindir başına iki buji kullanılır. Sonuç; daha fazla yanma verimliliği, daha düzgün güç aktarımı, daha düşük yakıt tüketimi ve daha düşük emisyon.
  • Genel yakıt verimliliğini ve emisyon kontrolünü daha da iyileştirmek için, V-twin motorda iki yeni özellik kullanılmıştır: Silindirle piston arasında en aza indirilmiş sürtünme için piston eteğinde reçine kaplama ve daha yüksek sızdırmazlık performansı ve kaçak gazın azaltılması için L şeklinde özel bir piston segmanı kullanılmıştır.
  • SV650A'da gelişmiş güç verimliliği için silindir başına iki kelebek valfi ve Suzuki’nin performansı kanıtlanmış Çift Gaz Kelebeği Valfi yakıt enjeksiyon sistemi bulunur. Bu özellikler 10 delikli yakıt enjektörleriyle bir araya geldiğinde, daha düzgün güç dağıtımı ve yakıt tasarrufunun yanında yanma verimliliğinde de müthiş bir optimizasyon sağlar. Ayrıca, sistem dahili bir ISC (Rölanti Devri Kontrolü) özelliğine sahip daha ince ve daha hafif 39mm'lik bir gaz kelebeği gövdesine sahiptir, böylece daha fazla rölanti dengesi ve çevre performansı sağlanır.
  • SV650A'da kullanıma sunulan bir başka yeni teknoloji de TI-ISC'de Düşük Devir Desteği kumanda işlevidir. Kalkış işleminde veya düşük devirle sürüşte, ECM ISC sistemini etkinleştirir. ISC devreleri açıldığında, motor devri hafifçe yükselir. Normalde motosikletin kalkışı sırasında, kavrama devreye girdiğinde motor devri düşer. Bu genel davranış, motorun ‘bayılmasına’ neden olur. Düşük Devir Desteği sürücünün düşük devir aralığında daha düzgün bir kalkış işlemi gerçekleştirmesini sağlar. Ayrıca, dur-kalk trafikte düşük devir sürüşünü kolaylaştırır.

SV650/ ABS

TEKNİK BİLGİLER

Motor ve şanzıman
Motor tipi, soğutma sistemi 4 zamanlı, 2 silindirli, sıvı soğutmalı, DOHC, 90° V-Twin
Silindir hacmi / çap X strok 645 cm3
Çap x Kurs 81.0 mm × 62.6 mm
Sıkıştırma oranı 11.2 : 1
Şanzıman 6 vitesli, sürekli kavraşma
Yakıt Deposu: 13.8 L
Elektrik sistemi
Ateşleme sistemiElektronik ateşleme (Transistörlü)
Boyutlar, ölçüler
Ölçüler (U / G / Y) 2130 mm / 760 mm / 1090 mm
Tekerlekler arası mesafe1445 mm
Sele yüksekliği785 mm
Sürüşe hazır boş ağırlık197 kg
Yürür aksam
SÜSPANSİYON:
Ön: Teleskopik, sarmal yay, yağlı
Arka: Bağlantılı tip, sarmal yay, yağ sönümlemeli, yay ön yüklemesi
FRENLER:
Ön: Disk, çift
Arka: Disk
LASTİKLER:
Ön 120/70ZR17M/C (58W), şambrelsiz
Arka 160/60ZR17M/C (69W), şambrelsiz
Garanti
Garanti süresi 2 yıl veya 30.000 km
Kırmızı (YVZ)
Beyaz (YWW)
Metalik Mavi (YSF)
Metalik Mat Siyah No.2 (YKV)
İşbu Form yoluyla doldurduğunuz kişisel bilgileriniz, iradi beyanınız doğrultusunda; Suzuki Motorlu Araçlar Pazarlama A.Ş. (Suzuki) ve “www.suzuki.com.tr” internet sitesinde adı geçen Suzuki yetkili satıcı ve servislerimiz tarafından düzenlenen kampanyalar, yeni araç, yedek parça, aksesuar tanıtımları, bakım hatırlatmaları, marka ortaklıkları ve yol yardım bilgilendirmeleri, satış, pazarlama ve showroom aktiviteleri, özel gün kutlamaları, satış ve servis memnuniyet anketi vb. sair memnuniyet ve kalite amaçlı bilgilendirme ve pazarlama faaliyetlerinde size daha iyi hizmet verebilmek için SMS, e-posta, telefon, posta kanallarımızda kullanılacaktır. İşbu form ile bizimle paylaştığınız kişisel verileriniz, “www.suzuki.com.tr” internet sitemizde yer alan aydınlatma metnindeki prensiplere göre işlenecek ve aktarılacaktır. Kişisel verilerinize ilişkin hak ve talepleriniz ile ilgili detaylı bilgiye “www.suzuki.com.tr” internet sitesinden ulaşabilirsiniz.