Paylaş:

SUZUKI GSX-S750 - VİRAJ CANAVARI

Viraj canavarı


Ruhunu okşayan vahşi homurtuyu dinle.
Orijinal GSX-R gücünün zihnine ilham verdiğini hisset.
Her viraja ait çıkış, seni bekliyor.

Efsanevi bir Supersport motorundan güç alıyor.
En yeni teknolojiyle donatıldı.
Yolda sürüş için yaratıldı.
Saf sporcuların hakimiyeti için üretildi.
GSX-S750, gerçek bir viraj canavarı.

YENİ SUZUKI GSX-S750

YENİ SUZUKI GSX-S750 HAKKINDA DETAYLAR

Daha fazla güç ve daha az emisyon – Normal ve Spor hayatın en iyisi

GSX-S750, öncekilerine kıyasla gücünü arttırdı (78kW/10.000min-1 yerine 84kW/10.500dak.-1 (106 yerine 114 BG )) ve buna rağmen 2017 itibarıyla geçerli olacak Euro4 emisyon ve gürültü standartlarını yerine getirdi. Bunların hepsini, 100 km'de sadece 4,9 lt tüketimle gerçekleştirdi*. (*Euro4 tüketim standardı)

S-TCS Çekiş kontrolü

3 kademeli olarak ayarlanabilir (ve kapatılabilir) çekiş kontrolü, bazı sürüş durumlarını rahatlatıyor ve uzun süreli sürüşleri daha az yorucu hale getiriyor. Mod 1, minimum sistem müdahalesi olan spor sürüşü, mod 2, gündelik kullanıma her zaman uygun ve mod 3 ıslak ve kaygan zemine el verişli.

Farlar

Efsane motosikletimiz farlarını, park lambalarıyla birlikte doğrudan GSX-S1000'den aldı.

Konikleştirilmiş gidon

Siyah gidon kolları ve yeni kontrol birimlerinin kombinasyonuyla gözlere hitap eder.

Kolay monte edilebilir siyah ayak dayama yerleri

GSX-S750, GSX-S1000'e ait aynı ayak dayama yerlerine sahiptir. Siyah eloksal kaplama, tarz görünümünü mükemmelleştirmektedir.

Fabrikasyon çıkışlı alt grenaj

Makinenin agresif stiline vurgu yapar.

Karterde basınç dengeleme delikleri

Aşağı yukarı hareketli silindirler arası pompalama kayıplarını azaltarak daha fazla güç sağlarlar.

Tatmin edici hızlanma için daha kısa vites değiştirme aralığı

GSX-S750 vites değiştirme aralığının kısa olması (zincir dişlisi 43 yerine 42 dişli), son hıza hiçbir olumsuz tesiri olmadan motosikletimizi daha iyi ivmelendirmektedir.

Çıkardığı Ses
 

Yeni Airbox, optimize edilmiş 3 girişe sahiptir. Meydana gelen ses, sürücünün kulağına müzik gibi gelir.

Easy Start System

Marş düğmesine kısa süreli olarak basmanız, motor çalışana kadar (veya belirlenmiş süre dolana kadar) elektronik marş motorunun çalışmasını sağlar.

Low RPM Assist

Rölanti devri, debriyaja basıldığında ve gaz verilmediğinde biraz arttırılır. Bu işlem, motorun durma tehlikesini azaltır ve şehir içinde yavaş sürüş veya tıkanıklık durumunda yardımcı olur.

Radyal monteli dört pistonlu kaliperler

Tokico dört pistonlu kaliperler, fren performansını ve dozajını iyileştirirler.

Yeni seri lastikler

Bridgestone S21 spor lastikler, her şartta iyi bir yol tutuşu sağlarlar, kullanım rahatlığı ve yüksek seviyede dayanıklılıkla bilinirler. Böylece motosikletimiz, performans zincirinin en tepesine taşınır.

Spor, hafif tekerlekler ve dalgalı fren diskleri

Yeni dizayn edilmiş 10 ispitli spor alüminyum jantlar, GSX-S750'nin spor görünüme tıpkı yarı daldırmalı konumlandırılmış 310 mm çaplı dalgalı fren diskleri gibi katkı sağlamaktadır.

Kayaba USD çatal

41 mm dikey borular, altın rengi eloksal dış borular ve ayarlanabilir süspansiyon ön gerilimi

Yeni salınım çubuğu

Profilleştirilmiş salınım çubuğu, daha stabil ve dış basınca daha dayanıklı olup GSX-S750'ye tam uyum sağlamaktadır.

Tamamıyla LCD kadranlar

GSX-S750, GSX-S1000'in stilinde, tamamıyla LCD kadranlara ve aynı geniş kapsamlı bilgilendirmeye sahip beş gösterge seçeneğiyle sunulmaktadır.

SUZUKI GSX-S750 - VİRAJ CANAVARI ... VE SEN

Suzuki GSX-S750 - Das Kurventier

Suzuki GSX-S750

Viraj ustası
Onun kontrolü sendeyse,
her viraj bir eğlenceye dönüşür
ve yol sana ait olur.

TEKNİK BİLGİLER

Motor ve Şanzıman
Motor tipi, soğutma sistemi 4 silindirli, 4 zamanlı sıralı motor, sıvı soğutmalı
Silindir hacmi / çap X strok 749 cm3 / 72,0 x 46,0
Sıkıştırma oranı 12,3:1
Maksimum güç 84kW / 10.500 min-¹ (114BG)
Maks. devir / tork 81Nm / 9.000 min-¹
Silindir başına supap 4)
Supap mekanizması DOHC (supap iticisi)
Yakıt sistemiISC rölanti regülasyonuna sahip SDTV benzin enjeksiyonu
Yağlama sistemiIsı eşanjörlü ıslak daldırma
Marş sistemiElektronik marş
Debriyaj tipi Çoklu disk, ıslak tip
Şanzıman / Diferansiyel dişli takımı 6 vitesli ayaktan kontrollü / zincirli
Yürür aksam
Şasi tipiKöprü şasi
Ön tekerlek çatalı USD-Teleskobik çatal, Ø 41mm
Ön tekerlek süspansiyonu- / amortisör sistemi Helezon yaylı / Cartridge-System
Arka çatal Kasa salınım çubuğu, alüminyum
Arka tekerlek süspansiyonu- / amortisör sistemi Merkezi süspansiyon gergi kolu, kaldırma sistemi, gazlı amortisör
Arka tekerlek süspansiyonu 7-li süspansiyon ön gerilimi
Ön / arka süspansiyon yolu 120mm / 138mm
Ön fren sistemi Çift diskli fren, Ø 310mm
Arka fren sistemi Tek diskli fren, Ø 240mm
Ön jant / lastik 17 M/C x MT 3.50 / 120/70ZR17 M/C (58W)
Arka jant / lastik 17 M/C x MT 5.50 / 180/55ZR17 M/C (75W)
Kaster açısı / kaster mesafesi 64,7° / 104mm
Elektrik sistemi
Ateşleme sistemiTamamıyla dijitalleştirilmiş motor kontrol sistemi
Akü / Dinamo12V-10Ah / 400W
Boyutlar, ölçüler
Ölçüler (U / G / Y) 2120 mm / 785 mm / 1050 mm
Tekerlekler arası mesafe1455 mm
Sele yüksekliği820 mm
Sürüşe hazır boş ağırlık213 kg
İzin verilen toplam ağırlık400 kg


6563 Sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun kapsamında Suzuki Motorlu Araçlar Pazarlama A.Ş., iştirakleri ve ticari iş ortakları kanalıyla iletilecek her türlü ticari elektronik iletiye açıkça muvafakat ederim. Ticari elektronik iletinin içeriğinin ve gönderiye ilişkin diğer kayıtların gerektiğinde T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’na sunulmak üzere kayıt altına alınarak saklanacaktır.