Yakında Bayilerimizde

Paylaş:

Hafif Sınıfta Devrim Yapmak İçin Yaratılmış Bir GSX-S

Suzuki, 30 yıldan uzun süredir spor motosiklet performansını tanımlar. Her şey, dünya çapında bir milyondan fazla satılan efsanevi GSX-R serisi ile başladı. Elbetteki GSX-R serisinin ardındaki kendini adamış Suzuki mühendisleri sorumluluklarını son derece ciddiye alır: Her GSX-R, rakipsiz bir paket halinde oldukça hafif ve sınfının en iyi performansına sahip olmalıdır. Şimdi, Suzuki mühendisleri uzmanlıklarını ve tasarım felsefelerini, devrim niteliğindeki GSX-R125'i temel alan 125cm3-sınıfı yeni bir street sport motosikleti yaratmak için kullanıyor.

Sokakların yeni hafif kralı Suzuki GSX-S125 ile tanışın. 125cm3 street sport sınıfının en iyi güç/ağırlık oranına ve hızlanmaya sahip olmasının yanında çevik bir sürüş ve yakıt tasarrufu sağlıyor. Bunun yanında konforlu bir sürüş için geleneksel gidon ve düşük sele yüksekliği ile heyecan dolu, modern ve yenilikçi bir gövdeye sahip. Çok işlevli LCD gösterge paneli ile birlikte dikey olarak yerleştirilmiş LED farlar şık bir gövde görüntüsü oluşturuyor. GSX-S125, Suzuki'ye özel yüksek performans sağlamasının yanında güvenilir, konforlu ve çevik bir motosiklettir. Hafta boyunca okula veya işe gidip gelirken şehir içi trafiği ile başa çıkabilmek için tasarlanmıştır. Ayrıca hafta sonları kırsal alanlarda, hatta pistlerde eğlenceli sürüşlere hazır heyecan verici bir motosiklettir. GSX-S125 sürüşü kolay bir motosiklettir. Ayrıca, özel supersport motoru ve en yeni teknolojik özelliklerinin yanında yüksek kaliteli kaplamaları ve harika boyası ve grafikleri ile gurur duyacağınız bir motosiklettir

Modern Sırt Gövde ve Şase

GSX-S125'in otobanda güven veren tutarlılığı, virajlarda çevik sürüşü trafikte kolayca manevra yapabilmesi, modern bir şase ile başlar. Çelik boru şeklindeki sırt çerçevesi optimum burulma sağlamlığını ve hafifliğini birleştiriyor. 1.300 mm'lik aks aralığı ve yalnızca 133 kg'lık yüksüz araç ağırlığı ve 785 mm'lik sele yüksekliği, motosiklet durdurulduğunda her iki ayağınızı tam olarak zemine oturtmanızı kolaylaştırıyor.

Heyecan Dolu ve Agresif Bir Tarz

GSX-S125, motosiklet sanatını hareketli bir işe dönüştüren heyecan dolu ve agresif bir tarza sahiptir. Her şey modern far gövdesini ve gösterge paneli ile başlar ve şekillendirilmiş yakıt deposu ve genişletilmiş üst kaplamalar ve daha alçak motor gövdesini ile devam eder. Kuyruk tarafı ve yan paneller öne doğru genişler ve yakıt deposunun altına ulaşarak tasarımı birleştirir. Bunun yanında çerçeve kaplamaları genel görünüme seçkinlik ve somutluk katar. Şık, kompakt gövde parçaları harika görünmekle kalmaz, bunun yanında rakiplerin kullandığı gövdelerden daha hafiftir ve sürücünün sıkışık trafikte daha rahat manevra yapabilmesini sağlar.

LED Aydınlatma

GSX-R'nin mirasına uygun olarak GSX-S125, kısa huzmeli farlar uzun huzmeli farların üzerinde ve dönüş ışıkları farın her iki yanında olacak şekilde dikey yerleştirilmiş LED farlara sahiptir. GSX-S125'in LED farları parlak ve kompakttır, daha hafiftir ve diğer motosikletlerde görülen halojen ampullü farlara oranla dayanıklıdır. LED farlar standart ampuller için gerekli elektrik enerjisinin yaklaşık %15'ini kullandığı için, motosikletin alternatörünü çalıştırmak için daha az motor gücü gerekir ve hızlanma ile yakıt tasarrufunu iyileştirir. Arka tamponun üzerindeki LED plaka ışığı hafif ve kompakt olmasının yanında rakip 125 cm3 motosikletlere yerleştirilen standart ampullü aydınlatmalara oranla daha uzun ömürlüdür ve titreşime karşı daha dayanıklıdır.

Yeni GSX-S 125 / ABS

Motor Tasarım Bilimi

Yüksek performanslı motor üretmek için bilimsel bir yaklaşım gerekir ve GSX-S125’in oldukça etkili ve kompakt DOHC motoru çok fazla güç üretmenin iyi bir örneği olarak üniversite ders kitabında kendine yer bulabilir. Burada hedef, yanma verimliliği, sportif motor karakteri ve yakıt tasarrufu arasında optimum dengeyi sağlamaktır. Dünyanın dört bir yanında satılan dört silindirli ve kendisini yarışlarda kanıtlamış GSX-R600 ile GSX-S125 arasında bir bağlantı vardır. Bunun nedeni ise GSX-S125'in tek silindiri GSX-R600'ün silindirlerinin neredeyse dörtte biri kadar olmasıdır. Suzuki mühendisleri GSX-S125 için en etkin birleşimi bulmak üzere farklı silindir çapı ve strok rakamlarıyla deney yapmı olmasına karşın, her iki motor da daha geniş silindir çapı ve daha kısa stroklu tasarımdan yararlanır. GSX-R600 için 1.576:1 ve GSX-S125 için 1.505:1 olmak üzere iki model de benzer silindir çapı ve strok değerlerine sahiptir. GSX-S125 motoru 62 mm silindir çapı ve 41,2 mm piston stroku ile gerçek bir 125cm3 silindir ile çalışır. Daha geniş silindir çapı, yanma haznesinin şeklini iyiletirmek üzere dar açıda yukarı doğru yerleştirilen 24 mm'lik giriş valfi ve iki 21 mm'lik egzos valfi için yeterli yer sağlar ve bu şekilde sıkıştırma oranını artırarak performans ve yakıt tasarrufu sağlar. Silindir, SCEM (Suzuki Kompozit Elektrokimyasal Malzemesi) olarak da bilinen, Suzuki'nin kendisini yarışlarda kanıtlamış nikel-fosfor-silikon-karbit kaplama ile kaplanmıştır. SCEM ile kaplanan bir alüminyum silindir, standart preslenmiş dökme demir gömlekli alüminyum silindirden daha hafiftir ve sürtünmeyi azaltıp sağlamlığı, gömlek lastiği, ısı aktarımı ve motorun tutarlı olarak yüksek güç çıkışını koruma özelliğini iyileştirir. Etkin bir sıvı soğutma sistemi ile geniş radyatör motorun en uygun sıcaklıkta tutulmasını sağlayarak tutarlı performans üretmesini ve yakıt tasarrufu ile kullanım ömrünü en üst seviyeye çıkarmasına yardımcı olur. Motor yüksek beygir gücü üretebilir ve cömert tork kapasitesi geniş bir motor devrinde güçlü ve etkin güç üretmesini sağlar. Bunun yanında GSX-S125 son derece rahat kullanılan 6 ileri şanzıman ve elektrikli marş motoru ile gelir.

Gelişmiş Elektronik Yakıt Enjeksiyonu

GSX-S125, sürücünün döner gaz kolunu çevirme oranının yanında motor devri, giren hava basıncı, sıcaklık, egzoz oksijen içeriği ve soğutucu sıcaklığını izleyen sensörlerden gelen verilere göre yakıt sağlayan gelişmiş elektronik yakıt enjeksiyonuna sahiptir. Giriş verimliligini, gaz kelebeği tepkimesini ve devir aralıgında motor gücünü iyileştirmek için GSX-S125 32 mm'lik bir gaz kelebeği gövdesine sahiptir. Çift püskürtmeli, dört delikli enjektör iki delikten dogrudan giriş valflerine püskürtme yapar. Geniş kapasiteli hava kutusu ve verimli filtre sayesinde yoğun hava girişi sağlanır. Hassas elektronik yakıt enjeksiyon sistemi GSX-S125'in üstün yakıt tasarrufu ve ekonomik kullanımına katkıda bulunur.

Yüksek Performanslı Egzoz Sistemi

Yüksek performanslı egzoz sistemi çift çıkışlı susturucuya sahiptir. Katalitik konverter GSX-S125'in Euro4 emisyon standartlarını karşılamasına yardımcı olur ve herkesin biraz daha rahat bir şekilde nefes almasını sağlar.

Çok İşlevli, Tamamı LCD Göstege Paneli

Suzuki GSX-S125 dönüş sinyali, boş vites, uzun huzmeli far, soğutma sıcaklığı, arıza gösterge lambası (MIL), ABS ve programlanabilir motor devir gösterge ışıklarının ye aldığı modern bir panele yerleştirilmiş tamamen LCD gösterge paneline sahiptir. Parlak LCD panelin üst kısmında bölünmüş çubuklu takometre; dijital hız göstergesi, vites konumu göstergesi; dijital saat, çift yönlü kilometre sayacı; ortalama yakıt tüketimi sayacı; yakıt seviyesi göstergesi ve yağ degişim zamanı göstergesi yer alır.

Kapaklı Anahtar Kilidi ile Suzuki Easy Start Sistemi

GSX-S125 kapaklı anahtar kilit sistemi ve kolay ateşleme sistemi ile sunulur. Anahtarlık, kapak ile aynı hizaya geldiğinde ve marş kilidi kapağındaki alıcıya yerleştirildiğinde kapağın açılmasını sağlayan ve ardından marş anahtarının kilide yerletirilip ateşlemenin çalıştırılmasını sağlayan benzersiz ve rastgele bir manyetik kod düzenine sahiptir. Anahtar kapaklı anahtar ateşleme kilidine yerleştirildiğinde ve çalıştırma konumuna getirildiğinde sistem, gidonda yer alan bir düğmeye basılarak motorun çalıştırılmasını sağlar; motor çalışana kadar marş dügmesine basılı tutmaya gerek yoktur. Kapak yalnızca bir düğmeye basılarak kolayca kapatılabilir, ardından motor kapanır ve anahtar alınabilir.

Heyecan Dolu Bir Seçim

Yeni GSX-S125 heyecan dolu yeni bir street sport motosikletidir. En iyi güç/ağırlık oranına sahip olmasının yanında hafif 125 cm3 sınıfında en güçlü hızlanma ve üstün yakıt tasarrufu ile çevik sürüş sağlar. Hepsinin ötesinde bir Suzuki GSX-S'tir: Herkesin sahip olmaktan gurur duyacağı bir motosiklettir. Bölgesel Suzuki bayisinde motosikletinizi hemen bugün seçin!

Dökme Alüminyum Jantlar, Dunlop Lastikler ve Yaprak Tipi Fren Diskleri İle Hafif ABS

GSX-125'in hafif ve sportif 10 kollu dökme alüminyum jantları Dunlop D102 tekerleklerle gelir. Kilitlenme Önleyici Fren Sistemi (ABS) Bosch'un ABS 10 temel ünitesidir; bu ünite piyasadaki en hafif en kompakt iki kanallı ABS sistemidir. Proaktif sistem jant hızını izler ve bir kilitlenme olmadan veya kilitlenmenin kaçınılmaz olması durumunda anında müdahale eder. GSX-S125'e monte edilen kompakt ABS sistemi yalnızca 0,59 kilogramdır.* Spor görünümlü yaprak tasarımlı 290 mm ön disk, çift pistonlu kaliper ile çalışır ve 187 mm'lik yaprak tasarımlı arka disk tek pistonlu kaliper ile kullanılır ve her biri mükemmel fren performansı sağlar. * ABS frenleme mesafesini kısaltmak üzere tasarlanmamıştır. ABS viraj alırken frenleme nedeniyle tekerleklerin kaymasını önlemez. Lütfen dikkatli bir şekilde yolculuk edin ve ABS'ye aşırı derecede güvenmeyin.

Teknik Özellikler

Toplam Uzunluk 2020 mm
Toplam Genişlik 745 mm
Toplam Yükseklik 1040 mm
Aks aralığı1300 mm
Yerden yüksekliği155 mm
Sele yüksekliği785 mm
Yüksüz ağırlık133 kg
Motor tipi 4 zamanlı, 1 silindirli, sıvı soğutmalı, DOHC
Çap X strok 62 mm × 41.2 mm
Motor hacmi 124.4 cm3
Sıkıştırma oranı 11.0 : 1
Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonu
Marş sistemi Elektrikli / Kolay marş (Easy Start)
Yağlama sistemi Islak karter
Şanzıman 6 vitesli, sürekli kavramalı
Birincil tahrik oranı 3,285 (69/21)
Son tahrik oranı 3.214 (45/14)
Süspansiyon
Ön   Teleskopik, sarmal yay, yağlı
Arka   Bağlantılı tip, helezon yaylı, yağlı
Kaster açısı / İz mesafesi 25.5° / 93.3 mm
Frenler
Ön   Disk (Yaprak tipli)
Arka   Disk (Yaprak tipli)
Lastikler
Ön   90/80-17M/C, iç lastiksiz (tubeless)
Arka   130/70-17M/C, iç lastiksiz (tubeless)
Ateşleme Tipi Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Yakıt Deposu Kapasitesi11 L
Yağ kapasitesi (bakım) 1.5 L
Siyah (291)
Mavi (YSF)
Kırmızı (GTA)
İşbu Form yoluyla doldurduğunuz kişisel bilgileriniz, iradi beyanınız doğrultusunda; Suzuki Motorlu Araçlar Pazarlama A.Ş. (Suzuki) ve “www.suzuki.com.tr” internet sitesinde adı geçen Suzuki yetkili satıcı ve servislerimiz tarafından düzenlenen kampanyalar, yeni araç, yedek parça, aksesuar tanıtımları, bakım hatırlatmaları, marka ortaklıkları ve yol yardım bilgilendirmeleri, satış, pazarlama ve showroom aktiviteleri, özel gün kutlamaları, satış ve servis memnuniyet anketi vb. sair memnuniyet ve kalite amaçlı bilgilendirme ve pazarlama faaliyetlerinde size daha iyi hizmet verebilmek için SMS, e-posta, telefon, posta kanallarımızda kullanılacaktır. İşbu form ile bizimle paylaştığınız kişisel verileriniz, “www.suzuki.com.tr” internet sitemizde yer alan aydınlatma metnindeki prensiplere göre işlenecek ve aktarılacaktır. Kişisel verilerinize ilişkin hak ve talepleriniz ile ilgili detaylı bilgiye “www.suzuki.com.tr” internet sitesinden ulaşabilirsiniz.