Paylaş:

GSX-R1000 ABS

74,5 mm x 57,3 mm çap x kurs, 999 cm3 hacim ve 4 silindirli motor, tüm devir aralığında daha yüksek bir gaz kelebeği tepkisi ve daha yüksek yarış performansı sunuyor.

Daha kısa aks aralık mesafesi ve daha uzun salıncak koluna olanak tanıyan bu kompakt motor, aynı zamanda daha yüksek bir yarış performansını da vaat ediyor.

Hafif ve dayanıklı dövme pistonlar Sonlu Elemanlar Yöntemi (FEM) kullanılarak tasarlanmış ve MotoGP yarış motorları için yorulma analizi teknolojisi kullanılmıştır.

Üst karter içerisine Suzuki Kompozit Elektrokimyasal Malzeme (SCEM) kaplamalı silindirler, sürtünmeyi azaltır ve ısı aktarımını, dayanıklılığı ve segman sızdırmazlığını geliştirir.

Her bir silindir çapının kenarlarındaki beşgen şekilli havalandırma delikleri aşağı yönde piston hareketine karşı dahili karter hava basıncı direncinden kaynaklanan pompalama kayıplarını azaltır.

İridyum bujiler güçlü kıvılcımlar oluşturarak daha verimli ateşleme sağlar.

12 delikli enjektörler yakıtı küçük buhar zerreleri halinde püskürterek daha kusursuz bir yanma sağlar. Böylece, yakıt tüketimini ve egzoz emisyonlarını azaltır.

Suzuki Sürüş Modu Seçme İşlevi (S-DMS), üç performans ayarının sürüş koşullarına ve kişisel tercihlere göre tek düğmeye basılarak seçilebilmesini sağlar. Bu düğme, sol gidon kumanda modülünde yer alır.

Kalitesi yarış pistlerinde kanıtlanan kaydırmalı debriyaj, vites küçültme ve viraj girişlerinin daha yumuşak gerçekleştirilmesine katkıda bulunur.

Yarış motosikletleri esas alınarak geliştirilen trapezoid şekilli, büyük ve etkili radyatör ve yine trapezoid şekilli motor yağ soğutucusu sürtünmeyi azaltmaya yardımcı olur.

Hafif ve kompakt twin-spar şasi beş dökme bölmeden oluşur. Üç dökme parça ve tek parçalı bir kalıp döküm arka alt şasiden oluşan kemerli bir salıncak kolu ile eşleştirilmiştir.

Dayanıklılığı pistlerde kanıtlanmış bir tasarıma sahip Büyük Pistonlu Ön Çatallar (BPF), muhteşem bir geri besleme, hassas ve dengeli bir işleyiş sağlar; ayrıca hafiftir.

Arka amortisör, ayarlanabilir geri tepme sönümlemesi, yay önyüküne ve hem yüksek hem düşük devirlerde sıkıştırma sönümlemesine sahiptir.

Ön disk frenlerde birinci sınıf, radyal montajlı Brembo tek parça kaliperler bulunur.

GSX-R1000 (ABS)*'deki standart özelliklerden biri, fren performansını iyileştiren Kilitlenme Önleyici Fren Sistemidir. Sistem durma gücünü mevcut çekiş gücüyle eşleştirmek, böylece sert frenleme veya yol koşullarındaki değişiklikler nedeniyle tekerleklerin kilitlenmesini önlemek için tekerlek hızlarını izler.

Elektronik kumandalı direksiyon sönümleyici sayesinde, düşük hızlarda daha kolay gidon hareketi, yarış pistlerinde ve otobanlarda ise daha yüksek sönümleme kuvveti elde edilir.

3 yönde ayarlanabilir ayak basma yerleri, ayarlanabilir vites kumandası ve küçük yakıt deposu, rahat bir sürüş pozisyonu sağlar.

Göstergeler, gümüş çerçeveli bir analog devir göstergesi ve LCD hız göstergesini içerir. LCD gösterge panelinde, toplu kilometre sayacı, ikili günlük kilometre sayacı, yedek günlük kilometre sayacı, saat, hararet/yağ basıncı uyarı göstergesi, vites göstergesi, tur kronometresi, S-DMS ayar göstergesi ve göstergelerin aydınlatma seviyesini veya parlaklığını belirten bir çubuk grafik bulunur.

Çok reflektörlü dikkat çekici far grubu, iki taraftaki park lambaları arasında dikey yerleşimli uzun ve kısa halojen far ampullerini içerir.

Avrupa pazarına yönelik modellerde, park lambalarının her biri katmanlı dış camlara ve daha spor bir görünüm kazandıran mavi renkli iç camlara sahiptir.

Özenle şekillendirilmiş sele ve yüksek kavrayıcılığıyla daha iyi tutunma hissi veren deri kaplama sürücü konforu açısından dikkat çekici özelliklerdendir.

TEKNİK BİLGİ

Motor Tipi : 4 zamanlı, 4 silindirli, sıvı soğutmalı, DOHC
Motor Hacmi : 999 cm3
Çap x Kurs : 74,5 x 57,3 mm
Sıkıştırma Oranı : 12.9: 1
Şanzıman : 6 vitesli, sürekli kavrama
Toplam Uzunluk : 2045 mm
Toplam Genişlik : 705 mm
Toplam Yükseklik : 1130 mm
Aks Aralığı : 1405 mm
Yerden Yükseklik : 130 mm
Sele Yüksekliği : 810 mm
Yüksüz Ağırlık : 205 kg
SÜSPANSİYON
Ön : Ters teleskopik, helezon yaylı, yağlı amortisörlü
Arka : Bağlantılı tip, sarmal yay, yağlı
FRENLER :
Ön : Disk, çift
Arka : Disk
LASTİKLER :
Ön : 120/70ZR17M/C (58W), şambrelsiz
Arka : 190/50ZR17M/C (73W), şambrelsiz
Ateşleme Tipi : Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Yakıt Deposu : 17.5 L
Garanti : 2 yıl veya 30.000 km
Mavi (YSF)
GSX-R 30. Yıldönümü Özel Rengi Metalik Mavi / Beyaz (AJP)
Suzuki Motorlu Araçlar Pazarlama A.Ş ve onun altındaki markalar ile ona bağlı online portaller ile işbirliği yapılan markalara ait ürün ve hizmetler ile ilgili bülten, kampanya ve promosyonlara yönelik e-posta/SMS/ telefon almak istiyorum.